ورلڈ ہیڈر ایڈ

وزیراعظم عمران خان میانوالی پہنچ گئے، کریں گے نئی ٹرین کا افتتاح

وزیراعظم عمران خان اپنے آبائی حلقہ میانوالی پہنچ گئے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق وزیراعظم عمران خان میانوالی پہنچ گئے ،وزیرِاعظم نمل انسٹی ٹیوٹ میں ہسپتال کا سنگ بنیاد رکھیں گے،وزیرِاعظم میانوالی ایکسپریس کا افتتاح بھی کریں گے.

شیخ رشید کے لئے مشکل، ریلوے ملازمین کا 15 جولائی کو ریل کا پہیہ جام کرنے کا اعلان

میانوالی ایکسپریس لاہور سے ماڑی انڈس کے درمیان چلے گی .میانوالی ایکسپریس میں 5 بوگیاں اکانومی کلاس، ایک اے سی اسٹینڈرڈ اور ایک بوگی پاور پلانٹ پر مشتمل ہوگی، شاہدرہ، قلعہ شیخوپورہ، سانگلہ ہل اور چنیوٹ میانوالی ایکسپریس کے اسٹاپ ہوں گے۔ میانوالی ایکسپریس سرگودھا، خوشاب، کندیاں، میانوالی اور داؤد خیل پر بھی اسٹاپ کرے گی۔

15 دنوں میں مزید جھاڑوپھر سکتا ہے، مجھے کریڈٹ دے دیا کریں، شیخ رشید

کونسی ٹرین کا افتتاح کرنے جا رہے وزیراعظم، شیخ رشید نے بتادیا

وزیراعظم دورہ میانوالی کے دوران تاجر برادری اور حلقہ کی عوام سے بھی ملاقات کریں گے، اس موقع پر سیکورٹی کے سخت انتظامات کئے جائیں گے،

شیخ رشید احمد کا کہنا تھا کہ لاہور سے میانوالی ٹرین 19 جولائی سے چلارہے ہیں، ہم نے دس اے سی کوچز لاہور سے کراچی اسٹینڈ بائی کرنے کا فیصلہ کیاہے، لوگوں کو سفر کی سہولت فراہم کرنا حکومت کی ذمےداری ہے،جو ٹرینیں ہم نے چلائیں ہیں وہ ضرورت کےتحت ہیں،اس وقت 136مسافر ٹرینیں اور 55 فریٹ ٹرینیں ٹریک پر ہیں، شیخ رشید کا مزید کہنا تھا کہ نئی کوچز خریدنے کا فیصلہ کیا ہے ،ریلوےکااصل مسئلہ سکھر ڈویژن میں ہے، کوئی افسرسکھرجانا نہیں چاہتا.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.