fbpx

وزیراعظم تمہارے ہاتھ خون سے رنگے ہوئے ہیں، کھلاڑی برس پڑے

وزیراعظم تمہارے ہاتھ خون سے رنگے ہوئے ہیں، کھلاڑی برس پڑے

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سابق ٹیسٹ کرکٹر مبصر مائیکل سلیٹر نے آسٹریلیائی وزیر اعظم ، اسکاٹ موریسن پر الزام لگایا ہے کہ وزیراعظم تمہارے ہاتھوں پر خون” تھا کیونکہ ہندوستان میں کوویڈ 19 بحران بڑھتا جارہا ہے۔

سلیٹر ، جو آئی پی ایل پر تبصرہ کرنے ہندوستان آئے ہیں ، نے پیر کی شب ایک ٹویٹر پوسٹ میں کہا تھا کہ آسٹریلیا کو وطن واپسی سے عارضی طور پر روکنے کی حکومت کی پالیسی ایک "بدنامی” ہے۔ کوویڈ کے واقعات میں اضافہ ہونے کے ساتھ ہی موریسن حکومت نے 15 مئی تک ہندوستان سے پروازوں پر پابندی عائد کردی ہے۔ وطن واپسی کی کوشش کرنے والے شہریوں کو جرمانے میں بھاری جرمانہ یا حتی کہ جیل بھجوانے کا بھی اعلان کیا گیا .یہ پابندی عائد ہونے کے بعد آسٹریلیا کی بجائے مالدیپ جانے والے سلیٹر نے بتایا کہ ہندوستان میں پھنسے ہوئے ساتھی شہریوں کو ان کی حکومت کی طرف سے نظرانداز کیا جارہا ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر ہرانہوں نے لکھا ، "اگر ہماری حکومت حفاظت کا خیال رکھتی تو وہ ہمیں گھر جانے کی اجازت دے ،آپ ہمت کیسے کرتے ہیں کہ ہمارے ساتھ ایسا سلوک کریں۔ مجھے آئی پی ایل میں کام کرنے کی سرکاری اجازت تھی لیکن اب حکومت نظر انداز کر رہی ہے

بھارت میں کھلاڑیوں کے ٹیسٹ مثبت آنے کی وجہ سے آئی پی ایل کو ملتوی کیا جا چکا ہے، ہندوستان میں رہ جانے والا آسٹریلیائی دستہ کم از کم 15 مئی تک گھر نہیں جا سکتا .طیارہ کرایہ پر لینے سے راستہ نکل سکتا ہے لیکن پھر بھی اسے وفاقی حکومت کی منظوری درکار ہوگی۔ تاہم ، کرکٹ آسٹریلیا کے چیف ایگزیکٹو نک ہاکلی نے کہا کہ "کسی بھی چارٹر پرواز کے وقت کوئی تجویز نہیں ہے”۔

واضح رہے کہ آسٹریلوی حکومت نے کہا تھا کہ بھارت میں موجود آسٹریلوی شہری اگر وطن واپس جائیں گے تو انہیں پانچ سال جیل اور بھاری جرمانوں کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے جب کہ اس سے قبل آسٹریلوی حکومت نے بھارت اور آسٹریلیا کے درمیان سفر پر عارضی پابندی بھی عائد کی تھی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.