پولیس اہلکار نے شوبز سے وابستہ خاتون کو زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا

لاہور: گارڈن ٹاؤن میں پولیس اہلکار نے شوبز سے وابستہ مہوش نامی خاتون کو مبینہ زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق معاشرے میں چوری، ڈکیتی، راہزنی، خواتین اور بچوں سے زیادتی جیسے گھناؤنے واقعات میں روز بہ روز اضافہ ہورہا ہے شہریوں کو تحفظ فراہم کرنے والے بھی پیش پیش ہیں جس نے سکیورٹی اداروں کی کارکردگی پر سوالیہ نشان لگادیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق لاہور کے علاقے گارڈن ٹاؤن میں پولیس اہلکار نے خاتون کو مبینہ زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا۔ اہلکار کیخلاف درج ہونے والی ایف آئی آر کے مطابق خاتون مہوش کا کہنا ہے کہ وہ شوبز سے وابستہ ہے، کبیر ڈانس پارٹی کا کہہ کر مجھے لیکر گیا جبکہ نجی ہوٹل میں لے جاکر اپنی حوس کا نشانہ بنایا اور موقع سے فرار ہو گیا۔

پولیس نے خاتون کی مدعیت میں مقدمہ درج کرکے ملزم اہلکار کبیر کو گرفتار کرلیا۔

پولیس ذرائع کے مطابق متاثرہ خاتون کا اس نوعیت کا پہلا مقدمہ نہیں ہے بلکہ اس سے قبل بھی اس خاتون نے چھانگا مانگا میں بھی شہری پر مقدمہ درج کرایا تھا صرف یہی نہیں مہوش کے خلاف تھانہ سبزہ زار میں بھی گیسٹ ہاؤسز کے مقدمات درج ہیں۔

گارڈن ٹاؤن میں پولیس اہلکار کی خاتون سے مبینہ زیادتی کے معاملے پر آئی جی پنجاب انعام غنی نے نوٹس لیتے ہوئے سی سی پی او لاہور سے واقعہ کی رپورٹ طلب کرلی۔ملزم کےخلاف سخت محکمانہ اور قانونی کارروائی کا حکم دیتے ہوئے آئی جی پنجاب کا کہنا تھا کہ متاثرہ خاتون کو انصاف کی فراہمی یقینی بنائی جائے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.