fbpx

پولیس افسران کوکر پشن اور اختیارات کے ناجائز استعمال کی صورت میں کڑے محکمانہ احتساب کا سامنا کرناہو گا۔

آر پی او فیصل آبادعمران محمود کی طرف سے آر پی او آفس میں اردل روم کا انعقاد

آر پی او فیصل آبادعمران محمود کی طرف سے آر پی او آفس میں اردل روم کا انعقاد۔پولیس افسران کوکر پشن اور اختیارات کے ناجائز استعمال کی صورت میں کڑے محکمانہ احتساب کا سامنا کرناہو گا۔

آرپی او فیصل آباد عمران محمود نے آر پی او آفس میں اردل روم کا انعقاد کیا۔

اردل روم کے دوران 16پولیس افسران جن میں ڈسٹرکٹ فیصل آباد 9،ڈسٹرکٹ جھنگ 5ٹوبہ ٹیک سنگھ2 کے شوکاز نوٹسز کی سماعت کے سلسلہ میں پیش ہو ئے۔

دوران سماعت آرپی او فیصل آباد نے ڈسٹرکٹ جھنگ سے پیش ہو نے والے انسپکٹر غلام مصطفی کو محکمانہ امور میں غفلت کا مظاہرہ کر نے پر سزاء میں اضافہ کے لیے شوکاز،

ڈسٹرکٹ فیصل آباد سےSIولی محمد کو محکمانہ امور میں غفلت کا مظاہرہ کر نے پر ایک سال کے لیے پر وموشن روکنے کی سزاء جبکہ SIجاوید اقبال کے شوکاز نوٹس میں ایس ایس پی آپریشز کو ریگولر انکوائری کر نے کے احکامات جاری کر دیے۔

جبکہ ڈسٹرکٹ فیصل آباد سے انسپکٹر عمر دارز،انسپکٹر محمد ایوب،SIمحمد الیاس بیگ،ASIغلام عباس،ASIریاض مختار،کنسٹیبل محمد حسن 4628،شاہد اقبال 6503،ڈسٹرکٹ جھنگ سے انسپکٹر محمد اسلم،انسپکٹر ظفر عباس،ASIمظہر اقبال،ASIمحمد ارشد،ڈسٹرکٹ ٹوبہ ٹیک سنگھ SIاعجاز احمد، اسسٹنٹ اظہر حسین کے شوکاز نوٹسز فائل کر نے کے احکامات جا ری کر دیے۔

اردل روم میں 28 پولیس افسران/ اہلکاران مختلف اپیل ہائے کے سلسلہ میں پیش ہوئے۔آر پی او فیصل آباد نے بنظر عمیق تمام اپیلوں کا جائزہ لیا۔دوران سماعت02 اپیلیں مظہر حسین SIکیمسترد کر دی گئیں جبکہ18افسران و ملازمین کی اپیلوں کو فائل کیا جن میں ڈسٹرکٹ فیصل آباد 9،ڈسٹرکٹ جھنگ 3،ٹو بہ ٹیک سنگھ3چنیوٹ 3شامل ہے جبکہ 8افسران و ملازمین کی اپیلوں کے فیصلے پینڈنگ کر نے کے احکامات جاری کر دیے۔

اس موقع پر آرپی او فیصل آباد نے اظہار خیال کر تے ہو ئے کہا کہ محکمہ میں سزا اور جزاء کا عمل ہر صورت جاری رکھا جائے گا۔اچھی پروفارمنس کا مظاہرہ کر نے والے پولیس افسران انعامات کے حقدار ہو نگے جبکہ کرپشن اور اختیارات کا ناجائز استعمال کر نے والے پولیس افسران کوکڑے محکمانہ احتساب کا سامنا کر نا ہو گا۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!