fbpx

جنسی زیادتی کی شکارخاتون کی مدد کوآنے والاپولیس اہلکاربھی جنسی درندہ نکلا:دس ماہ تک زیادتی کی

لندن: آسمان سے گرا؛کھجورمیں اٹکا:جنسی زیادتی کی شکارخاتون مدد کی امید میں پولیس افسرکے ہتھے چڑھ گئی ،اجنسی زیادتی کی شکارخاتون کی مدد کوآنے والاپولیس اہلکاربھی جنسی درندہ نکلا:دس ماہ تک زیادتی کی

معروف برطانوی آن لائن اخبار میل آن لائن کے مطابق 40سالہ آفیسر جیمز اینکریٹ کو جنسی حملے کا نشانہ بننے والی اس خاتون کی مدد اور دیکھ بھال پر تعینات کیا گیا تھالیکن اس نے اس خاتون کے ساتھ جنسی تعلق قائم کر لیا۔

اس حوالے سے سامنے آنے والی رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ اس کا خاتون کے ساتھ تعلق 10ماہ تک چلا اورپھر اس کے کرتوت کا بھانڈا پھوٹ گیا۔

رپورٹ کے مطابق جیمز کو ایک کمزور خاتون کے ساتھ جنسی تعلق قائم کرنے کے الزام میں حراست میں لے کر عدالت میں پیش کر دیا گیا جہاں گزشتہ روز اس نے اپنے جرم کا اعتراف کر لیا ہے۔

ملزم کی طرف سے جرم کا اعتراف کرنے پر والور ہیمپٹن کراﺅن کورٹ کے جج نے اپنے ریمارکس میں کہا کہ ”تمہیں جس جذبات طور پر کمزور خاتون کی دیکھ بھال پر مامور کیا گیا تھا

جج نے سخت ریمارکس دیتے ہوئے کہا کہ تم نے اس کی دگرگوں ذہنی حالت کا ناجائز فائدہ اٹھایا اور اس کے ساتھ جنسی تعلق قائم کر لیا۔ تمہیں ذہنی طور پر قید کی سزا کے لیے تیار ہو جانا چاہیے۔“رپورٹ کے مطابق ملزم کو 18اکتوبر کو سزا سنائی جائے گی۔