ورلڈ ہیڈر ایڈ

سول سروس اصطلاحات ، وزیراعظم کی صدارت میں‌اہم فیصلے

اسلام آباد: سول سروس میں‌ اصطلاحات ، وزیرِ اعظم عمران خان نے اہم فیصلے کرلیئے ، اطلاعات کے مطابق اجلاس میں مشیر برائے ادارہ جاتی اصلاحات و کفایت شعاری ڈاکٹر عشرت حسین نے وزیرِ اعظم کو سول سروس اصلاحات میں اب تک کی پیش رفت اور مستقبل کے لائحہ عمل پر تفصیلی بریفنگ دی۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم کی صدارت میں ہونے والے اس اجلاس میں شفقت محمود،ڈاکٹر عشرت حسین،شہزاد ارباب اور دیگر سینئر افسران شریک ہوئے ۔ ڈاکٹر عشرت حسین کی وزیرِ اعظم کو سول سروس اصلاحات میں اب تک کی پیش رفت اور مستقبل کے لائحہ عمل پر تفصیلی بریفنگ دی۔

وزیراعظم کو اس اجلاس میں بریفنگ دیتے ہوئے بتایا گیا کہ ملک کے 65 اہم ترین خودمختار اداروں میں تعیناتی کے لئے پہلی دفعہ ایک جامع اور شفاف نظام مرتب کیا گیا ہے۔ نظام حکومت میں ای گورننس کے نفاذ کے لئے روڈمیپ تشکیل دیا جا چکا ہے۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم کو بتایا گیا کہ آڈیٹر جنرل آف پاکستان کے ادارے کو مزیدمستحکم بنانے اور ہیومن ریسوس منیجمنٹ ڈویژن کے قیام پر بھی کام جاری ہے۔ اس دوران وزیرِ اعظم نے مشیر برائے ادارہ جاتی اصلاحات کی کاوشوں کو سراہا۔ وزیراعظم عمران خان نے ہدایت کی کہ سول سروسز ریفارمز کے عمل کو تیز کیا جائے۔وزیراعظم نے اس سلسلے میں کام جلد مکمل کرنے کی ہدایت کردی

Comments are closed.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.