fbpx

وزیراعظم شہباز شریف کی ترک صدر ایردوان سے ملاقات کا امکان، ذرائع

ریاض :وزیراعظم شہباز شریف کی ترک صدر ایردوان سے ملاقات کا امکان،ادھر ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم شہباز کی ترک صدر ایردوان سے ملاقات متوقع ہے۔ذرائع کا کہنا ہے کہ صدر ایردوان نے وزیر اعظم شہباز کو ان سے ملنے کا پیغام پہنچایا۔وزیراعظم اس وقت سعودی عرب کے تین روزہ دورے پر ہیں۔ذرائع نے جمعہ کو بتایا کہ وزیر اعظم شہباز شریف کی ترک صدر رجب طیب ایردوان سے ملاقات کا امکان ہے۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف نےترک صدر ایردوان سے ملاقات کا پیغام پہنچایا۔ جس میں کہا گیا ہے کہ "میں آپ سے ملنا چاہتا ہوں،” صدر کی طرف سے بھیجا گیا پیغام پڑھیں۔اس وقت وزیراعظم سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان بن عبدالعزیز کی دعوت پر سعودی عرب کے تین روزہ دورے پر ہیں۔

وزیر خارجہ بلاول بھٹو زرداری، وزیر دفاع خواجہ آصف، وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل، وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب، شاہ زین بگٹی، محسن داوڑ، خالد مقبول صدیقی، چوہدری سالک اور وزیر اعظم شہباز شریف کے پرسنل سٹاف کے چار ارکان وزیر اعظم کے ہمراہ ہیں۔ اس کا دورہ.وزیراعظم نے مدینہ منورہ کے گورنر سے مختصر ملاقات کی جس میں دونوں رہنماؤں نے دوطرفہ تعلقات پر تبادلہ خیال کیا۔

سعودی عرب روانگی سے قبل ٹوئٹر پر وزیراعظم شہباز شریف نے کہا تھا کہ ان کا دورہ دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کی "تجدید اور تصدیق” کرے گا۔انہوں نے مزید کہا کہ وہ سعودی قیادت کے ساتھ وسیع پیمانے پر بات چیت کریں گے۔

دورے کے بارے میں بریفنگ دیتے ہوئے ترجمان دفتر خارجہ عاصم افتخار نے ایک بیان میں کہا تھا کہ وزیراعظم 28 سے 30 اپریل تک مملکت میں ہوں گے۔

ترجمان نے کہا کہ دورے کے دوران وزیراعظم سعودی قیادت کے ساتھ دوطرفہ بات چیت کریں گے، جس میں خاص طور پر اقتصادی، تجارتی اور سرمایہ کاری کے تعلقات کو آگے بڑھانے اور سعودی عرب میں پاکستانی افرادی قوت کے لیے زیادہ مواقع پیدا کرنے پر توجہ دی جائے گی۔ترجمان نے کہا کہ "دونوں فریقین باہمی دلچسپی کے متعدد علاقائی اور بین الاقوامی امور پر بھی تبادلہ خیال کریں گے۔”