fbpx

پریانکا چوپڑا کےاثاثے جان کر آپ حیران رہ جائیں گے

جب سے ہی پریانکا چوپڑا نے سن 2000 کے مس ورلڈ میں شرکت کی ، اداکارہ ، گلوکارہ اور پروڈیوسر انٹرٹینمنٹ کی دنیا کو طوفان کی زد میں لے رہے ہیں اور ایسا لگتا ہے کہ ابھی ابھی ان کی شروعات ہو رہی ہے۔

38 سالہ اسٹار نے نہ صرف متعدد کامیاب فلمیں بنائیں ، جن میں ان کی حالیہ فلم ، "وہائیٹ ٹائیگر” بھی شامل ہے۔ اس کے علاوہ ، اداکارہ نے پیپسی سے لیکر ناکون تک ان گنت اداروں کے ساتھ معاہدے کیے ہوے ہیں ، یہ سب چیزیں ان کی بہت ساری کامیابیوں کی فہرست میں سے کچھ کامیابیاں ہیں۔ آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ پریانکا چوپڑا نے اپنے تمام پروجیکٹس سے کتنا کمایا؟ یا ، پریانکا چوپڑا کی کل مالیت کیا ہے؟

مشہور "سلیبرٹی نیٹ ورتھ” کے مطابق ، پریانکا چوپڑا کی مجموعی مالیت تقریبا 50 ملین ڈالر ہے۔ اور ان کی سالانہ آمدنی؟ کم از کم 10 ملین ڈالر ہے۔ 2019 میں ، فوربس انڈیا نے دراصل اداکارہ کو بالی ووڈ کی زیادہ کمائی کرنے والی سلیبرٹی کی لسٹ میں شامل کیا ، لسٹ کے مطابق وہ 14 ویں نمبر پر ہے۔

اکنامک ٹائمز کے مطابق ، "گیس گرل” کے ساتھ اس کا ایک سالہ معاہدہ 700،000 ڈالر سے 1.5 ملین ڈالر کے درمیان ہے۔ 2012 میں ، انہوں نے اپنی ڈرامہ سیریز میں شامل ہونے کے لئے اے بی سی نیٹ ورک کے ساتھ معاہدہ کیا۔ اور فوربس کے مطابق ، پرینکا چوپڑا نے ہر سیزن میں 30 لاکھ ڈالر سے زیادہ کی کمائی کی جس سے وہ ٹی وی دنیا کی سب سے زیادہ معاوضہ لینے والی سب بے بڑی اداکارہ بن گئیں ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.