fbpx

پریانکا کی طلاق کی خبروں پر والدہ کا بیان سامنے آگیا

بھارتی اداکارہ پریانکا چوپڑا کی والدہ مدھو چوپڑا نے اپنی بیٹی اور داماد نِک جونس کی طلاق کی خبروں کی تردید کی ہے-

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق پریانکا چوپڑا کی والدہ مدھو چوپڑا نے بیٹی کی طلاق کی خبروں پر ردّعمل دیتے ہوئے کہا کہ ’یہ سب بکواس ہے، افواہیں مت پھیلائیں پریانکا نے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز سے نِک جونس کا نام ہٹا دیا ہے لیکن وہ دونوں ابھی بھی ایک ساتھ ہیں اور محبت بھری زندگی گُزار رہے ہیں پریانکا کا سوشل میڈیا سے نک جونس کے نام کوہٹانے کا یہ مطلب نہیں کہ وہ نک کواپنی زندگی سے بھی نکالنے کی منصوبہ بندی کررہی ہے۔

دوسری جانب طلاق کی خبروں پر پریانکا چوپڑا اور نِک جونس ابھی تک خاموش ہیں، دونوں کی جانب سے کسی قسم کا کوئی بیان سامنے نہیں آیا ہے۔

پریانکا اور نک جونس کی طلاق ہو گئی؟

واضح رہے کہ پریانکا چوپڑا نے وضاحت فراہم کیے بغیر اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے اپنے نام سے نِک جونس کا نام ہٹا دیا تھا جس کے بعد قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں دونوں کے درمیان طلاق ہوگئی ہے۔

پریانکا چوپڑا اور نک جونس نے یکم دسمبر2018 کو ہندواور 2 دسمبر 2018کو عیسائی طرزِ عمل کی شادی کی تھی اور جب سے دونوں لو برڈز کی طرح کھلے عام اظہار محبت کرتے رہتے ہیں، حال ہی میں انہوں اپنے پہلے گھر میں پہلی دیوالی کی خوشیاں منائی تھیں پریانکا نے اس یادگار لمحے کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے لکھا تھا ’ ہمارے پہلے گھر میں ہماری ایک ساتھ پہلی دیوالی۔ اور یہ ہمیشہ خاص رہے گی۔ اور ان تمام افراد کا شکریہ جنہوں نے اس شام کو ہمارےلیے خاص بنایا، آپ سب میرے لیے فرشتے ہیں-

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!