fbpx

پی ایس ایل کے ملتوی میچز دوبارہ کب ہور ہے پی سی بی نے منصوبہ بندی کر لی

پی ایس ایل کے ملتوی میچز دوبارہ کب ہور ہے پی سی بی نے منصوبہ بندی کر لی

باغی ٹی وی : پاکستان کرکٹ بورڈ نے اعلان کر کے کرکٹ لورز کو خوش کردیا ہے .اعلان کے مطابق پی ایس ایل 6 کے ملتوی شدہ میچ 23 مئی سے 20 جون کے درمیان کروانے کا پروگرام بنا رہا ہے . اس حوالے منصوبہ بندی جاری ہے .

پی ایس ایل کے چھٹے ایڈیشن کے 20 میچ چند کھلاڑیوں میں کورونا وائرس کی تشخیص کے باعث ملتوی کر دیئے گئے تھے ۔ اب ذرائع کا کہنا ہے کہ ملتوی ہونے والے میچز 23 مئی سے 20 جون کے درمیان کروانے کے لیے تمام فرنچائز سے مشاورت مکمل ہوگئی ہے ۔

ذرائع کے مطابق پی ایس ایل کے باقی میچز کے شیڈول کا اعلان چند روز میں متوقع ہے، بورڈ پی ایس ایل کے بقیہ میچز کراچی میں کروانے کا اعلان پہلے ہی کرچکا ہے، ان تاریخوں میں قرنطینہ کی مدت بھی شامل ہو گی۔ذرائع کا کہنا ہے کہ بائیوسیکیور ببل کیلئے برطانوی کمپنی کےساتھ معاہدہ آخری مرحلےمیں ہے، گزشتہ غلطیوں کو سامنے رکھتے ہوئے سخت بائیو سیکیور ببل بنایا جائے گا۔

واضح رہے کہ پی سی بی نے پی ایس ایل میچز ملتوی کردیے تھے . کیونکہ پاکستان میں کورونا کی تیسری لہر جاری ہوئی تو پی سی بی کو بند کرنا پڑا ، ادھر پاکستان اور جنوبی افریقہ کی کرکٹ ٹیموں کے درمیان تین ون ڈے انٹرنیشنل میچز پر مشتمل سیریز کا پہلا میچ جمعہ کو سپر سپورٹ پارک، سنچورین میں کھیلا جائے گا۔

پاکستانی ٹیم ان دنوں دورہ جنوبی افریقہ پر ہے جہاں وہ تین ون ڈے اور چار ٹی 20 انٹرنیشنل میچز کی سیریز کھیلے گی۔ دونوں ٹیموں کے درمیان ون ڈے سیریز کا پہلا میچ 2 اپریل کو سنچورین، دوسرا میچ 4 اپریل کو جوہانسبرگ جبکہ تیسرا اور آخری ون ڈے میچ 7 اپریل کو سنچورین میں کھیلا جائے گا۔ پاکستانی ٹیم بابر اعظم کی قیادت میں میدان میں اترے گی جبکہ جنوبی افریقہ کی کپتانی کے فرائض تیمبا بووما انجام دیں گے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.