دوسرا الیمی نیٹر آج، ملتان سلطانز اور لاہور قلندرز نے حکمت عملی تیار کر لی

پی ایس ایل فائیو کا دوسرا الیمی نیٹر آج، حریف کو بچھاڑے کے لیےدونوں‌کی حمکت تیار

باغی ٹی وی : پی ایس ایل فائیو کا دوسرا الیمی نیٹر آج ہو گا، فائنل تک رسائی کے لیے ملتان سلطانز اور لاہور قلندرز میں جوڑ پڑے گا۔

نیشنل کرکٹ اسٹیڈیم میں آج ایک ہی میچ شیڈول جس میں ملتان سلطانز اور لاہور قلندرز کے درمیان معرکہ ہے۔ میچ رات آٹھ بجے شروع ہو گا جس میں فائنل تک رسائی کا بِگل بجے گا۔ الٹی گنتی شروع ہو گئی، شائقین کو میچ کا شدت سے انتظار ہے۔ متحارب ٹیموں نے پلان بھی فائنل کر لئے جس کے بعد چھکے چوکوں کی بہار آنے کی توقع ہے جبکہ وکٹیں بھی لگاتار گریں گی۔

لاہور قلندرز کی پہلی سنسنی خیز فتح سے مورال ہائی ہے، سب کو اپنے ہیرو محمد حفیظ پر مان ہے۔ بین ڈنک بھی چھکے چھڑائیں گے، شاہین حریف بلے بازوں کے طوطے اڑائیں گے۔

سلطانز نے بھی کم بیک پر نظریں جما لیں، آج جیت کر ٹائٹل کی جنگ لڑیں گے۔ کھیل سے پہلے کپتانوں کے دعوے اور دیوانوں کے تبصرے توجہ کا مرکز بن گئے.اس سے قبل پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 5 کے پہلے پلے آف میچ میں کراچی کنگز نے ملتان سلطانز کو دلچسپ مقابلے کے بعد شکست دے کر ٹورنامنٹ کے فائنل میں رسائی حاصل کر لی ہے۔

نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں کھیلے جانے والے میچ کا فیصلہ سپر اوور میں ہوا۔ کراچی کنگز کی ٹیم نے 14 رنز کے ہدف کا کامیاب دفاع کیا۔
اس سے قبل کراچی کنگز نے ملتان سلطانز کی جانب سے دیا گیا 142 رنز کا ہدف برابر کر دیا تھا۔کراچی کنگز کی پہلی وکٹ 19 رنز پر گری جب شرجیل خان 4 رنز بنا کر سہیل تنویر کا نشانہ بنے، الیکس ہیلز 22 رنز بنا کر رن آؤٹ ہوئے، افتخار احمد 13 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.