پی ٹی اے نے پی ٹی سی ایل کو مزید 25 سال کام کرنے کا لائسنس جاری کر ديا گیا

اسلام آباد:پاکستان میں آئی ٹی اور ٹیلی کام سروسز کا آغاز کرنے سرکاری کمپنی پی ٹی سی ایل کا لائسنس مزید 25 سال کے لیے جاری کردیا گیا ہے-

باغی ٹی وی : پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (پی ٹی اے) نے پی ٹی سی ایل کے لائسنس کی تجدید کر دی لائسنس کی تجدید کے تحت پی ٹی سی ایل کو پاکستان میں مزید 25 سال کام کرنے کا لائسنس جاری کر ديا گیا۔

پی ٹی سی ایل کا 25 سالہ لائسنس31 دسمبر 2020 کو ختم ہوگیا تھا۔ لائسنس کی تجدید کے بارے میں اسٹاک ایکسچینج اور شیئر ہولڈرز کو آگاہ کر دیا ہے نئے لائسنس کا اطلاق یکم جنوری 2021 سے ہوگیا ہے۔

پی ٹی سی ایل کے ترجمان نے بتایا کہ پی ٹی اے کو 2018 میں لائسنس میں توسیع کی درخواست بھیجی گئی تھی لیکن اتھارٹی نے جواب دیا تھا کہ جب لائسنس کی میعاد ختم ہو جائے گی تب اس وقت حکومت کی پالیسی کے مطابق فیصلہ کیا جائے گا۔

تاہم اب آئی ٹی اور ٹیلی کام سروسز کا آغاز کرنے کے لئے سرکاری کمپنی پی ٹی سی ایل کا لائسنس مزید 25 سال کے لیے جاری کردیا گیا ہے-ٹیلی کام اور آئی ٹ یسروسز کا فروغ کے لیے پاکستان میں سروس فراہم کر سکے گی

نئے لائسنس کا اطلاق یکم جنوری 2021 سے ہوگیا ہے-

اس سے نوٹس میں کہا گیا کہ پی ٹی سی ایل ، ملک کے باہمی رابطوں کی ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتا ہے ، پاکستان کے عوام کو بلا تعطل اور بہتر معیار کی خدمات فراہم کرنے میں اہم پیش رفت ہے۔

کہا گیا کہ پی ٹی سی ایل کے ذریعہ فراہم کردہ ہموار اور قابل اعتماد رابطہ ملک میں معاشی اور معاشرتی بہتری لانے میں کلیدی کردار ادا کررہا ہے۔ ایک ڈیجیٹل پاکستان کے لئے وزیر اعظم کے ساتھ مل کر پورے پاکستان میں فائبر نیٹ ورک کو فروغ دینے کے لئے ایک اسٹریٹجک اپ گریڈ کر رہا ہے . یہ نہ صرف کاروباری برادری کی حمایت کرے گا بلکہ لامحدود تیز رفتار انٹرنیٹ کے ذریعے صارفین کے لئے آسانی کو بھی یقینی بنائے گا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.