fbpx

تحریک انصاف اور مسلم لیگ نے جو عہد کیا تھا وہ جاری ہے:ملکرکامیابیاں سمیٹیں گے:شاہ محمود قریشی

لاہور:تحریک انصاف اور مسلم لیگ نے جو عہد کیا تھا وہ جاری ہے:ملکرکامیابیاں سمیٹیں گے:اطلاعات کے مطابق شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ تحریک انصاف اور مسلم لیگ نے مل کر چلنے کا جو عہد کیا تھا وہ کامیابی کے ساتھ جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسپیکر چوہدری پرویزالہٰی اور مونس الہٰی سے وائس چیئرمین پی ٹی آئی شاہ محمود قریشی، شہریار آفریدی اور زین قریشی نے ملاقات کی جس میں چوہدری پرویزالہٰی نے شاہ محمود قریشی کو لاہور میں کامیاب جلسے پر مبارکباد دی۔

ملاقات میں موجودہ ملکی سیاسی صورتحال سمیت باہمی دلچسپی کے امور اور آئندہ کے لائحہ عمل پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ملاقات میں سابق صوبائی وزیر محمد بشارت راجہ، اظہر بخاری، انجینئر عامر شاہ، مصطفی، شاہ زیب اور سعید نذیر بھی موجود تھے۔

چوہدری پرویز الہٰی نے کہا کہ پہلی بار ایسا دیکھنے میں آیا ہے کہ لوگ کئی کلومیٹر فاصلہ پیدل طے کر کے خود جوق در جوق جلسہ گاہ میں آ رہے تھے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ تحریک انصاف اور مسلم لیگ نے مل کر چلنے کا جو عہد کیا تھا وہ کامیابی کے ساتھ جاری ہے، جی ڈی اے اور پاکستان مسلم لیگ نے عمران خان کا مشکل وقت میں ساتھ دیا، جسے تحریک انصاف قدر کی نگاہ سے دیکھتی ہے۔

زبانی نکاح،پھر حق زوجیت ادا،پھر شادی سے انکار،خاتون پولیس اہلکار بھی ہوئی زیادتی کا شکار

10 سالہ بچے کے ساتھ مسجد کے حجرے میں برہنہ حالت میں امام مسجد گرفتار

بنی گالہ کے کتوں سے کھیلنے والی "فرح”رات کے اندھیرے میں برقع پہن کر ہوئی فرار

ڈیجیٹل میڈیا ونگ ختم،ملک میں جاری انتشار اب بند ہونا چاہیے،وفاقی وزیر اطلاعات

پارلیمنٹ لاجز میں صفائی کرنے والے لڑکے کو مؤذن بنا دیا گیا تھا،شگفتہ جمانی