fbpx

‏’تحریک انصاف وفاقی جماعت :پچھلے سالوں کی نسبت عوام کا اعتماد بڑھ رہا ہے:فواد چوہدری

اسلام آباد:‏’تحریک انصاف وفاقی جماعت :پچھلے سالوں کی نسبت عوام کا اعتماد بڑھ رہا ہے:اطلاعات کے مطابق وفاقی وزیراطلاعات و نشریات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ تحریک انصاف کا اصل مقابلہ آزاد ‏امیدواروں سے ہوا۔

 

کنٹونمنٹ بورڈز کے بلدیاتی انتخابات کے ابتدائی نتائج پر ردعمل دیتے ہوئے فواد چوہدری نے کہا ‏کہ کنٹونمنٹ بورڈ انتخابات نے ایک بار پھر ثابت کیا ہے کہ واحد وفاقی جماعت جس کے ملک بھر ‏میں اور ہر علاقے میں ووٹ ہیں وہ تحریک انصاف ہے اصل مقابلہ آزاد امیدواروں سے ہوا پیپلز پارٹی ‏اور نون لیگ کی حیثیت پھر آشکار ہو گئی۔

وفاقی وزیرمواصلات مراد سعید نے ٹوئٹ کرتے ہوئے لکھا کہ آج کےانتخابات میں بھی پی ٹی آئی ‏کی واضح برتری ہے ثابت ہواپی ٹی آئی ملک کی مقبولیت ترین جماعت ہے۔

 

مرادسعید نے کہا کہ پی ٹی آئی کےورکر، سپورٹر ملک کے ہر حصےمیں موجودہیں کنٹونمنٹ ‏انتخابات نے ثابت کیاپی ٹی آئی کےہرعلاقےمیں ووٹ ہیں۔

 

 

رہنما تحریک انصاف حماداظہر نے ٹوئٹ میں لکھا کہ غیرحتمی نتائج کےمطابق پی ٹی آئی ملک ‏کی مقبول جماعت ثابت ہوئی، تمام کارکنان مبارکباد کے مستحق ہیں۔

وفاقی وزیر بحری امور علی زیدی نے کراچی کے نتائج پر کہا کہ 6 وارڈز میں پی ٹی آئی کے ‏امیدوار جیت گئے ہیں میں سارے ورکرز کا شکرگزارہوں جنہوں نےدن رات محنت کی، الیکشن ‏کمیشن نے اجازت نہیں دی تھی اس لئے حلقے میں نہیں آیا کراچی:جوامیدوارکامیاب ہوئے وہ اپنے ‏وعدے پورے کریں۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!