fbpx

پی ٹی آئی حکومت صرف ایک آرڈیننس کی مار ہے شاہد خاقان عباسی

مسلم لیگ ن کےرہنما اور سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ حکومت جتنی بھی چوری کرلےاسےمعافی ہے یہ صرف ایک آرڈیننس کی مارہیں-

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے شاہد خاقان عباسی نے کہاہے کہ نئےآرڈیننس کےتحت چیئرمین نیب تاحیات ہوں گے اور انہیں ہٹانے کا اختیار صدر مملکت کو دے دیا گیا ہے صدرمملکت کسی وقت بھی چیئرمین نیب کونکال سکتےہیں۔

تیل اور بجلی کی قیمتوں میں مزید اضافہ ہو گا وزیر خزانہ شوکت ترین

شاہد خاقان نے کہا کہ حکومت جتنی بھی چوری کرلےاسےمعافی ہے۔یہ صرف ایک آرڈیننس کی مارہیں۔ روز اول سے کہا کہ نیب آرڈیننس بدنیتی پرمبنی ہے یہ آرڈیننس 10منٹ میں بنا کر سامنے لے آتے ہیں قانون سے نہ کھیلا جائے ، حکومت کے لیے مشکل پیدا ہو جائےگی کہہ دیں نیب آرڈیننس صرف مسلم لیگ ن کے لیے ہے عوام کوبتائیں ن لیگ نےکیا کرپشن کی ہے۔

ہولی فیملی اسپتال سے نومولود بچے کا اغوا ،مقدمہ درج،تحقیقاتی ٹیم تشکیل دے دی گئی

سابق وزیر اعظم نے ٹی ایل پی سے کیے گئے معاہدے کو عوام کے سامنے لانے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ پہلے ایک جماعت کوکالعدم قرار دیا پھر پیر پکڑ کر معافیاں مانگی گئیں ،کالعدم جماعت سے کیاگیا معاہدہ کیسے ہوا عوام کے سامنے کیوں نہیں آیا؟-

قومی کرکٹ ٹیم کے کھلاڑیوں کی شرٹوں کے نمبرز میں چُھپے دلچسپ رازوں سے پردہ اٹھ گیا

ان کا کہنا ہے کہ ملک میں مہنگائی سے عوام پریشان ہیں۔ ہرطرف مسائل ہی مسائل ہیں ، حکومت کیا کررہی ہے؟حکومت کی کرپشن عوام کےگھروں تک پہنچ گئی 120روپےکلوچینی میں سے 70 عمران خان اوروزراکی جیب میں جارہےہیں براڈشیٹ میں کس نےکس کوپیسےدیئے،کوئی نہیں جانتا نیب پراسیکیوٹراورملازمین کٹہرے میں ہوں گے۔

چیف الیکشن کمشنر کا نادرا ہیڈ کوارٹرز کا دورہ ،خواتین و اقلیتوں کی رجسٹریشن پر…