پی ٹی آئی کا کل سے الیکشن مہم شروع کرنے کا اعلان

0
62

پاکستان تحریکِ انصاف نے کل سے پنجاب اور صوبہ خیبرپختونخوا میں الیکشن مہم شروع کرنے کا اعلان کیا ہے-

باغی ٹی وی: پی ٹی آئی ترجمان کے مطابق کل سے لاہور،راولپنڈی، پشاور سمیت دونوں صوبوں میں الیکشن مہم شروع ہو جائے گی عمران خان کل لبرٹی چوک سے ناصر باغ تک ریلی کی قیادت کریں گے۔

پی آئی اے کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کا اجلاس طلب

پی ٹی آئی کے ترجمان کے مطابق اس ریلی کا آغاز کل 12 بجے دوپہر ہو گا راولپنڈی اسلام آباد کی ریلی کی قیادت شاہ محمود قریشی کریں گے پشاور میں ریلی کی قیادت پرویز خٹک کریں گے۔


دوسری جانب پی ٹی آئی نے یکم مئی لیبر ڈے پر ریلی نکالنے کا اعلان کیا ہے اس حوالےسے چئیرمین پی ٹی آئی عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا کہ میں اپنی ساری قوم کو پیغام دےرہا ہوں، یکم مئی بروز سوموار، لیبر ڈے ہے اسلام آباد، پشاور اور لاہور میں ہم اپنے مزدوروں کیلئے دوپہر 1بجے ریلی نِکالیں گے، لاہور ریلی کی قیادت میں خود کرونگا، ریلی کا دوسرا مقصد ہے آئین بچاؤ، پاکستان بچاؤ!

شاہد خاقان عباسی یا تو معذرت کریں یا ثبوت مہیا کریں،مفت آٹا اسکیم کے الزام …


حماد اظہر نے کہا کہ چیئرمین عمران خان کی قیادت میں یکم مئی کے روز ریلی نکالی جائےگی، پیدل ریلی کا آغاز یکم مئی دوپہر 1 بجے لبرٹی چوک سے ناصر باغ تک کیا جائے گامزدوروں کے دن مہنگائی اور بےروزگاری سے پسے مزدوروں کے ساتھ اظہار یکجہتی کیا جائے گا اس لیے ملک کےآئین کےتحفظ کی خاطر سب لوگ باہرنکلیں۔

پیٹرول کی قیمت میں 5 سے 7 روپے تک کمی کا امکان

Leave a reply