پی ٹی آئی کی سوشل میڈیا ٹیم نے شوکت یوسفزئی کو بلی بنا دیا، بھارتی میڈیا بھی مذاق اڑاتا رہا

پاکستان تحریک انصاف کی سوشل میڈیا ٹیم نے براہ راست پریس کانفرنس کے دوران وزیر اطلاعات خیبر پختونخوا شوکت یوسفزئی اور سرکاری افسر پر بلی والا فلٹر لگا دیا جس پر سوشل میڈیا پر مضحکہ خیز تبصرے کئے جاتے رہے. بھارتی میڈیا کی جانب سے بھی اس خبرکو نمایاں‌ طور پر شائع اور نشر کرتے ہوئے مذاق اڑایا گیا ہے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق خیبر پختونخواہ کے وزیر اطلاعات شوکت یوسفزئی نے پشاور میں پریس کانفرنس کی تو تحریک انصاف کی سوشل میڈیا ٹیم نے براہ راست پریس کانفرنس کے دوران شوکت یوسفزئی اور ساتھ بیٹھے سرکاری افسر پر کیٹ فلٹر لگا دیا جو کافی دیر تک دونوں کے سروں‌ پر لہراتا رہا۔ اس دوران جب یہ تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوئیں‌ تو مضحکہ خیز تبصرے کئے جانے لگے جبکہ سوشل میڈیا صارفین کی بڑی تعداد نے کمنٹس کر کے کیٹ فلٹر ہٹانے پر توجہ مبذول کرائی جس کے بعد دونوں شخصیات پر سے کیٹ فلٹر ہٹا دیا گیا۔

اس واقعہ کے بعد جہاں‌ سوشل میڈیا پر دلچسپ تبصرے کئے جاتے رہے وہیں ہندوستانی میڈیا نے بھی اس خبر کو نمایاں‌ انداز میں‌ شائع اور نشر کیا. پی ٹی آئی کی جانب سے کہا گیا ہے کہ تحریک انصاف کی سوشل میڈیا ٹیم کے انچار ج نے غفلت کے مرتکب اہلکار کو معطل بھی کر دیا ہے.

شوکت یوسف زئی کی بلی بنے ہوئے تصاویر سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہوئی ہیں اور اس پر تبصروں‌ کا سلسلہ تاحال جاری ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.