fbpx

پی ٹی آئی کو خود کی شروع کی گئی بدتمیزی مہنگی پڑگئی؛ لندن میں ابسولوٹلی چور کے نعرے

پی ٹی آئی کو خود کی شروع کی گئی بدتمیزی مہنگی پڑگئی؛ لندن میں ابسولوٹلی چور کے نعرے.

لندن میں‌ آئے روز پی ٹی آئی کے کارکنان بدتمیزی کی انتہاء کرتے ہوئے مخالف جماعت کے خلاف انتہائی غیر مناسب حرکات کرتے ہیں جبکہ اس بار ان کو اپنی یہ حرکات مہنگی پڑگئی ہیں. لندن میں بطور احتجاج اب دوسری جماعت والوں نے بھی واہی روایہ اپنانا شروع کردیا جس کی شروعات خود پی ٹی‌آئی نے کی تھی. سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہے جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ مظاہرین نے ایک بینر اٹھا رکھا جس پر لکھا ہے "ابسولوٹلی چور” اور اس بات کا واضح اشارہ عمران خان کی طرف ہے جبکہ اس بار پر لوگوں کو جوتے مارتے بھی دیکھا جسکتا ہے.


صحافی ملک رمضان اسراء نے اس وائرل ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ؛ "یہ لندن میں ہورہا ہے جبکہ آپ کو یاد ہوگا کہ یہ سب کچھ پی‌ ٹی آئی نے خود شروع کیا لہذا ان کے پاس دوسروں اس کا الزام دینے کا جواز نہیں ہے.” تاہم خیال رہے کہ یہ لندن میں نواز شریف کے بیٹوں کی رہائش گاہ کے باہر احتجاج کرنے آئے پی ٹی آئی کے کارکنان کو جواب دینے کیلئے کیا گیا کہ جبکہ ایک طرف پی ٹی آئی کے کارکنان ہیں تو دوسری طرف مسلم لیگ ن کے کارکنان ہیں یہ دونوں کارکنان آمنے سامنے دکھائی دے رہے ہیں جبکہ لندن پولیس کو دیکھا جاسکتا کہ کسی بھی غیریقینی صورت کو روکنے کیلئے درمیان میں کھڑی ہے.

معتدد صارفین نے اس ٹرینڈ کا خود عمران خان اور انکی جماعت تحریک انصاف کو اس کا ذمہ دار ٹہرایا ہے اور ان کا کہنا ہے کہ اس سب کی پہلی ذمہ داری خود پی ٹی آئی پر عائد ہوتی ہے کیونکہ اس بدتمیزی کی شروعات انہوں نے کی ہے اور اب اس کے جواب میں ان کو جوابا یہ کچھ دیا جارہا ہے. واضح رہے اس دوران عمران خان تصاویر کے بینر کے ساتھ تھیوز یعنی چور بھی لکھا ہوا ہے اور مسلم لیگ کے کارکنان گھڑی چور اور ابسولوٹلی چور چور کے نعرے بھی لگا رہے ہیں.