fbpx

پی ٹی آئی اپنے کارکنوں کو تنہا نہیں چھوڑے گی:شفقت محمود

پی ٹی آئی صدر پنجاب شفقت محمود نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی اپنے کارکنوں کو تنہاء نہیں چھوڑے گی۔اطلاعات کے مطابق تفصیلات کے مطابق شفقت محمود کی صدارت میں سینئر وکلاء کا اہم اجلاس منعقد ہوا جس میں لانگ مارچ کے دن ورکروں پر پولیس تشدد، شیلنگ، چادر اور چار دیواری کی پامالی، جھوٹے مقدمات او ر شہید ورکر کے حوالے سے مشاورت ہوئی۔

شفقت محمود کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی اپنے کارکنوں کو تنہاء نہیں چھوڑے گی، پی ٹی آئی اپنے شہید کارکن فیصل عباس کی فیملی کو انصاف دلائی گی، ریاستی دہشتگردی میں ملوث پولیس اہلکاروں کے خلاف سخت سے سخت قانونی چارہ جوئی کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ انتقام کا نشانہ بنانے والے پولیس اہلکاروں کو انصاف کے کٹہرے میں کھڑے کریں گے، پی ٹی آئی کے ورکرز پر پولیس آفیسر ز اور اہلکار ریاستی نہیں گلو بٹوں کی طرح تشدد اور شیلنگ کرتے رہے۔ان کا کہنا تھا کہ پنجاب پولیس کی بربریت اور سفاکیت کی ماضی میں مثال نہیں ملتی، سپریم کورٹ کے حکم کے باوجود رہا کرنے کی بجائے پولیس نے ورکروں پر تشدد کا نشانہ بنایا۔

اجلاس میں سیکرٹری اطلاعات پی ٹی آئی پنجاب مسرت جمشید چیمہ نے کہا کہ پولیس کی انتقامی کاروائیوں کی شدید مذمت کرتے ہیں، رانا ثناء اللہ کی ایماء پر صوبے بھر میں پولیس نے پی ٹی آئی کے رہنماؤں اور ورکروں پر تشدد کیا۔اجلاس میں برہان معظم ملک ایڈووکیٹ سپریم کورٹ، عمیر نیازی ایڈووکیٹ، انیس ہاشمی ایڈووکیٹ، سعید الحسن جعفری، رانا مدثر ایڈووکیٹ، زینب عمیر ایڈووکیٹ، شیخ امیتاز۔ میاں عبدالصد، شنیلا علی عباس نے شرکت کی۔