fbpx

پنجاب حکومت سیلاب متاثرین کو تنہا نہیں چھوڑے گی ،پرویزالہیٰ

وزیر اعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی کی زیر صدارت رات گئے وزیراعلیٰ آفس میں اعلی سطح کا اجلاس منعقد ہوا.اجلاس میں سیلاب کی صورتحال خصوصاً ڈیرہ غازی خان و راجن پور میں ریسکیو اینڈ ریلیف آپریشن کاتفصیلی جائزہ لیاگیا.وزیر اعلیٰ پرویز الہٰی نے متاثرین سیلاب کے نقصانات کے ازالے کیلئے فوری سروے کاحکم دیا.

شہباز گل پر تشدد،وزیر داخلہ پنجاب نے عمران خان کو جھوٹا ثابت کر دیا

چودھری پرویزالٰہی نے ہدایت کی کہ نقصانات کا تخمینہ لگاکرمتاثرین کو جلد ازجلد مالی امداددی جائے، وزیراعلیٰ کی کوہ سلیمان میں بارشوں کے نئے سلسلے کی پیش گوئی کے باعث متعلقہ ادار وں کو الرٹ رہنے کی بھی ہدایت.

 

ریسکیو 1122 کیلئے 17 جدید ترین گاڑیاں، آلات اور مشینری

 

چودھری پرویزالٰہی نے کہا کہ متاثرہ علاقوں میں امدادی سرگرمیوں کو مزید تیز کیا جائے، متاثرین کو امدادی کیمپس میں ہر ممکن سہولت فراہم کی جائے،متعلقہ ادارے ڈیرہ غازی خان اورراجن پور کے نشیبی علاقوں میں تمام انتظامات مکمل رکھیں،وزیراعلیٰ نے سینئر ممبر بورڈ آف ریونیو اورسیکرٹری آبپاشی کو آج ہی ڈیرہ غازی خان کے متاثرہ علاقوں میں جاکرامدادی سرگرمیوں کی نگرانی کی ہدایت کی.

وزیراعلی کا کہنا تھا کہ جنوبی پنجاب سیکرٹریٹ کے سیکرٹریز بھی آج ڈی جی خان وراجن پور جاکرمتاثرہ بہن بھائیوں کی مدد کریں، پنجاب حکومت سیلاب متاثرین کو تنہا نہیں چھوڑے گی ، وزیراعلیٰ نے بھارت کی جانب سے چھوڑے جانے والے پانی کی بروقت اطلاع کے حوالے سے جدیدریڈار نظام کی تنصیب جلد کرنے کی ہدایت بھی کی.وزیراعلیٰ نے جدید موسمیاتی ریڈار کی تنصیب کیلئے فیزیبلٹی رپورٹ طلب کر لی.

 

پنجاب کے اساتذہ کیلئے خوشخبری آگئی

 

پرویزالٰہی نے کہا کہ مستقبل میں کوہ سلیمان کے ندی نالوں میں آنے والی طغیانی سے بچاؤ کی لانگ ٹرم منصوبہ بندی کی جائے،متاثرہ علاقوں میں ادویات۔ کھانے اور مویشیوں کے لئے چارے کی فراہمی میں تعطل نہیں آنا چاہیے، وزیراعلی پنجاب کو بتایا گیا کہ متاثرہ علاقوں میں ریلیف کیمپس قائم، روزانہ ہزار فوڈ ہیمپر اور امدادی سامان پہنچایا جارہا ہے۔

اجلاس میں صوبائی وزیرمحسن لغاری،چیف سیکرٹری کامران افضل، انسپکٹر جنرل پولیس فیصل شاہکار، سینئر ممبر بورڈ آف ریونیو، سیکرٹریز آبپاشی، صحت، ہاؤسنگ، لائیوسٹاک، کمشنر لاہور ڈویژن، ڈی جی ریسکیو 1122اورمتعلقہ حکام نے شرکت کی جبکہ جوائنٹ سیکرٹری، واٹر ڈویژن اسلام آباد، کمشنر ڈی جی خان، ڈپٹی کمشنر ڈی جی خان و راجن پور کی ویڈیو لنک کے ذریعے اجلاس میں شریک ہوئے.