fbpx

پنجاب کے کسی بھی سرکاری ہسپتال میں مریضوں کو کوئی پریشانی نہیں ہونی چاہئے ، خواجہ سلمان رفیق

پنجاب کے کسی بھی سرکاری ہسپتال میں مریضوں کو کوئی پریشانی نہیں ہونی چاہئے ، خواجہ سلمان رفیق
باغی ٹی وی٭ صوبائی وزیر خواجہ سلمان رفیق اچانک ڈسٹرکٹ ہیڈکواٹرزہسپتال شیخوپورہ پہنچ گئے۔ وہاں پر جا کے انہوں نے سارے ہسپتال کا جائزہ لیا۔
٭صوبائی وزیر نے ہسپتال میں ڈاکٹرزکی حاضری اور طبی سہولیات کا بھی جائزہ لیا۔انہوں نے اس حوالے سے تمام ڈاکٹرز سے بہت تفصیلی بات کی۔
٭ خواجہ سلمان رفیق نے ڈی ایچ کیوشیخوپورہ میں ایمرجنسی،آپریشن تھیٹرزودیگر وارڈزکا دورہ کرکے صفائی ستھرائی کے انتظامات کا بھی جائزہ لیا۔
٭ صوبائی وزیرنے ہسپتال میں زیرعلاج مریضوں کی عیادت کی اور علاج معالجہ سمیت ادویات بارے دریافت کیا۔اور مریضوں کی دیکھ بھال کرنے پر زور دیا۔
٭جب مریضوں سے خواجہ سلمان رفیق نے پوچھا تو مریضوں نے صوبائی وزیر خواجہ سلمان رفیق سے ادویات سمیت علاج معالجہ بارے اطمینان کا اظہارکیا۔
٭ ایم ایس ڈی ایچ کیوہسپتال شیخوپورہ نے صوبائی وزیر کو ہسپتال میں دستیاب طبی سہولیات بارے بریفنگ دی۔

٭ وزیراعلی پنجاب حمزہ شہبازکی ہدایت پرصوبہ کے مختلف سرکاری ہسپتالوں کا دورہ کیاجارہاہے۔خواجہ سلمان رفیق کا کہنا تھا

٭ پنجاب کے کسی بھی سرکاری ہسپتال میں مریضوں کو کوئی پریشانی نہیں ہونی چاہئے۔خواجہ سلمان رفیق نے کہا کہ کوشش کی جاۓ کے مریضوں کو پریشانی نہ ہو۔

٭ پنجاب کے سرکاری ہسپتالوں میں مریضوں کو بہترعلاج معالجہ کی سہولیات فراہم کرنے کی کوشش کریں گے۔خواجہ سلمان رفیق نے مریضوں کو یقین دلوانے کی کوشش کی۔

٭ سیکرٹری صحت علی جان خان کو پنجاب کے مختلف سرکاری ہسپتالوں کا دورہ کرکے طبی سہولیات کی رپورٹ پیش کرنے کی ہدایت کی ہے۔خواجہ سلمان رفیق نے اس حوالے سے کہا

٭مزید یہ کہ کوشش ہے کہ پنجاب کی عوام کو صحت کی بہترسہولیات فراہم کرسکیں۔خواجہ سلمان رفیق نے پنجاب کی عوام کو بہتر سہولیات فراہم کرنے کے حوالے سے کہا۔