fbpx

پنجاب میں پورن گرافی کے لئے تربیت یافتہ جانوروں کا استعمال، بڑا سیکنڈل سامنے آگیا

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پنجاب میں پورن گرافی کے لئے تربیت یافتہ جانوروں کا استعمال، بڑا سیکنڈل سامنے آگیا؛ اینیمل پورن گرافی کا گروہ بے نقاب مقدمہ درج کر لیا گیا

لیہ میں زیادتی او اینیمل پورن گرافی کا سکینڈل سامنے آگیا ؛ 22 سالہ کرن نامی خاتون کے والد کی مدعیت میں درخواست تھانہ صدر کو دی گئی ہے ۔ درخواست میں کہا گیا ہے کہ ملزمان نے جھوٹی پیشی پر بلایا او اسلحہ کے زور پر اغواء کر لیا ۔چوک اعظم میں نامعلوم جگہ پر لے جا کر پہلے خود زیادتی کا نشانہ بنایا اور پھر ملزمان نے ہاتھ اور منہ باندھ کر کتے کے ساتھ پورن ویڈیو بھی بنائی ۔ متاثرہ لڑ کی نے کہا کہ ملزمان نے 5 دن حبس بے جا میں رکھا گروہ پورن ویڈیو بیچنے کے مکروہ دھندے میں ملوث ہے۔ویڈیو وائرل کی دھمکی دے کر 50 ہزار روپے بھتہ بھی وصول کیا۔

ملزمان نے تھانہ چوبارہ میں درج زیادتی کے مقدمہ کی رنجش پر زیادتی کا نشانہ بنایا۔خاتون نے تھانہ کی بجائے علاقہ مجسٹریٹ کو میڈیکل کے لئے درخواست دی ۔علاقہ مجسٹریٹ نے لڑکی کے مکمل معائنہ کے احکامات جاری کر دیئے ۔

پولیس کا کہنا ہے کہ درخواست پر کاروائی کی جا رہی ہے  ملزمان کی گرفتاری کے لئے چھاپے مارے جا رہے ہیں جلد گرفتار کر لیا جائے گا۔آر پی او ڈیرہ غازی خان محمد سلیم کا واقعہ پر سخت نوٹس رپورٹ طلب کر لی .انہوں نے کہا کہ ملزمان کو فوری گرفتار کر کے متاثرہ خاتون کو انصاف فراہم کیا جائے۔

قصور کے بعد تلہ گنگ میں جنسی سیکنڈل. امام مسجد کی مدرسہ پڑھنے والی بچیوں کی ساتھ زیادتی

سوشل میڈیا چیٹ سے روکنے پر بیوی نے کیا خلع کا دعویٰ دائر، شوہر نے بھی لگایا گھناؤنا الزام

سابق اہلیہ کی غیراخلاقی تصاویر سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کرنے والے ملزم پر کب ہو گی فردجرم عائد؟

‏سوشل میڈیا پرغلط خبریں پھیلانا اورانکو بلاتصدیق فارورڈ کرنا جرم ہے، آصف اقبال سائبر ونگ ایف آئی اے

سوشل میڈیا پر جعلی آئی ڈیز کے ذریعے لڑکی بن کر لوگوں کو پھنسانے والا گرفتار