fbpx

قنطاس ائیر لائنز کی پہلی فلائٹ کے سو سال پورے ہونے پر اسی روٹ پر یادگار پرواز

آسٹریلیا کی سرکاری ائیر لائن قنطاس ائیر نے چارلی وِل سے کلونکری لانگریچ روٹ پر اپنی پہلی فلائٹ کے سو سال پورے ہونے پر یادگار پرواز کی۔

باغی ٹی وی : یکم نومبر 1922 کو قنطاس ائیر نے چارلی وِل سے کلونکری لانگریچ اپنی پہلی کمرشل پرواز کی تھی، جسے اب سو سال پورے ہو گئے ہیں قنطاس بمبارڈیئر Q400 ٹربو پروپ نے جہاز میں موجود خصوصی مہمانوں کے ساتھ 928 کلومیٹر کا سفر طے کیا-

برازیل : بولسونارو انتظامیہ نے الیکشن میں شکست تسلیم کرلی،اقتدارنومنتخب صدر لولا…

جب کہ لانگریچ، ونٹن اور کلونکری سبھی قنطاس کا حقیقی گھر ہونے کا دعویٰ کرتے ہیں، یہ چارلی وِل تھا جہاں سے پائلٹ ولموٹ ہڈسن فیش نے 2-3 نومبر 1922 کو جہاز میں 106 خطوط کےساتھ پروازکی کلونکری میں سفر ختم ہونے سے پہلے اس نے ٹمبو، بلیکال، لونگریچ اور ونٹن کا رخ کیا۔

قنطاس کی پہلی پرواز ،فوٹو بشکریہ: اے بی سی نیوز

رجسٹریشن VH-QOT کے حامل طیارے کی اس خصوصی فلائٹ نمبر QLK660D نے مقامی وقت کے مطابق سہ پہر 3:21 بجے چارلی وِل سے ٹیک آف کیا اور 4:11 بجے لانگریچ پر لینڈنگ کی، فلائٹ ریڈار نے اس سلسلے میں خصوصی نوٹیفکیشن بھی جاری کیا ہے۔

کینیڈا نے ایران پرانسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے الزام میں نئی پابندیاں عائد کردیں

مروے شائر کے میئر شان ریڈنیج نے کہا کہ مجھے اس سب پر بہت فخر ہے؛ یہ سوچنا کہ چارلی وِل سے نکلنے والی پہلی قنطاس میل فلائٹ واقعی جشن منانے کے لائق ہے-

فوٹو: بشکریہ اے بی سی نیوز

شمالی کوریا کا نیا تجربہ، میزائل جنوبی کوریا میں جاگرا

کلونکری کے میئر گریگ کیمبل نے کہا کہ یہ علامتی ہے مسٹر کیمبل نے کہا میں صرف قنطاس ہی نہیں بلکہ بہت سارے کارپوریٹ آسٹریلیا کو دیکھنا پسند کروں گااس صد سالہ جشن کا مطلب یہ ہے کہ یہ واقعی مستند آسٹریلوی کمپنیاں لوگوں کی خدمت کے لیے قائم کی گئی تھیں۔

قنطاس ائیرویز لمیٹڈ آسٹریلیا کی فلیگ کیریئر فضائی کمپنی ہے اور جہاز کے سائز، بین الاقوامی پروازوں اور بین الاقوامی مقامات کے لحاظ سے ملک کی سب سے بڑی ائیر لائن ہے۔

یہ ائیر لائن دنیا کی تیسری قدیم ترین ائیر لائن ہے جو اب بھی کام کر رہی ہے، جس کی بنیاد نومبر 1920 میں رکھی گئی تھی، اس نے مئی 1935 میں بین الاقوامی مسافر پروازوں کا آغاز کیا۔

دنیا کی پانچ بڑی جوہری طاقتوں کا ٹکراؤ تباہ کن ہو سکتا ہے،روس کا انتباہ