fbpx

سلیم صافی کے والدین کیخلاف نازیبا زبان: قاسم سوری طلبی کے باوجود ایف آئی اے میں پیش نہ ہوئے

سلیم صافی کے والدین کیخلاف نازیبا زبان: قاسم سوری طلبی کے باوجود ایف آئی اے میں پیش نہ ہوئے

جیو نیوز کے اینکراور روزنامہ جنگ کے کالم نگار سلیم صافی کے مرحوم ماں باپ کو سوشل میڈیا پر گالیاں دینے پر سابق ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری ایف آئی اے کی طلبی پر بھی ادارے کے سامنے پیش نہ ہوئے جس کے بعد انہیں 18 جنوری کو بذات خود پیش ہونے کے لیے دوسرا نوٹس جاری کردیا گیا ہے۔ سابق ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری نے 29 نومبر کو اپنے آفیشل ٹوئٹر اکاونٹ پر سلیم صافی کے والدین کو گالی دی تھی جس پر سینئر صحافی نے ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ کو اسی روز درخواست دی تھی۔

سلیم صافی کی شکایت پر ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ نے 10 دن کی مہلت دے کر 2 جنوری کو نوٹس جاری کیا تھا اور قاسم سوری کو 11 جنوری کو پیش ہونے کا حکم دیا تھا لیکن وہ مقررہ تاریخ پر پیش نہ ہوئے تاہم اب ایف آئی اے سائبر کرائم برانچ نے پی ٹی آئی رہنما کو 13 جنوری کو ایک اور نوٹس جاری کیا ہے جس میں انہیں 18 جنوری کی صبح 11 بجے بذات خود پیش ہونے کا حکم دیا گیا ہے بصورت دیگر ان کے خلاف یکطرفہ کاروائی کا عندیہ دیا ہے ۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
سعودی عرب میں جسمانی طور پر ساتھ جُڑے دو عراقی بچوں کا کامیاب آپریشن
سندھ حکومت نے بلدیاتی الیکشن ملتوی کرنے کیلئے الیکشن کشمنر کو خط لکھ دیا
برلن میں پاکستانی مشن کا 33 گاڑیاں خریدنے کا انکشاف
بینکوں کا پٹرولیم مصنوعات کی درآمدات کے سلسلے میں لیٹر آف کریڈٹ دینے سے انکار
اچھوتے آئیڈیے کی مدد سے ایک بے قیمت کچرے کو لگڑری آرٹ کے نمونے میں بدلنے کا فن
2022 میں سوشل میڈیا ایپ کی مقبولیت میں غیرمعمولی اضافہ
اغوا برائے تاوان کے الزام میں سی ٹی ڈی افسر کا ڈرائیور گرفتار
معاشی غیریقینی کے باوجود:انڈس موٹرز نے گاڑیوں کی قیمتوں میں 12 لاکھ تک اضافہ کردیا
جبکہ سلیم صافی کے والدین کیخلاف نازیبا زبان: قاسم سوری طلبی کے باوجود ایف آئی اے میں پیش نہ ہوئے  واضح رہے کہ عمران خان کی حکومت میں مراد سعید کی طرف سے محسن بیگ کے خلاف اسی طرح کی شکایت پر ایف آئی اے نے نوٹس جاری کرنے کی بجائے اسی روز ان کے گھر پر حملہ آور ہوکر انہیں گرفتار کیا تھا۔ محسن بیگ نے کتاب کے جس صفحے کا ذکر کیا تھا اس پر مراد سعید کاذکر بھی موجود نہیں تھا جس کی وجہ سے عدالت نے محسن بیگ کو بری کردیا تھا۔