fbpx

شادی سے انکار پر 24 سالہ ماڈل قتل،قاتل گرفتار

لاہور کے علاقے ڈیفنس میں شادی سے انکار پر نوجوان نے 24 سالہ ماڈل گرل کو قتل کر دیا، قتل کی واردات لاہور کے علاقے ڈیفنس سی کی حدود میں رونما ہوئی-

باغی ٹی وی : پولیس کے مطابق کمالیہ کی 24 سالہ سمیعہ نواز لاہور کے علاقے باغبان پورہ میں مقیم تھی، مقتولہ شادی شدہ اور تین سالہ بیٹی کی ماں تھی اور شوہر سے علیحدگی کے بعد نوجوان سلیمان سے مل کر ماڈلنگ کرتی تھی۔

پولیس کا کہنا ہے کہ سلیمان ماڈل گرل سے شادی کرنا چاہتا تھا لیکن سمیعہ نے انکار کر دیا جس پر سلیمان نے اسے فوٹو شوٹ کے بہانے ڈیفنس میں بلایا اور گاڑی میں ہی گولی مار دی سر میں گولی لگنے سے ماڈل سمیعہ موقع پر ہی جاں بحق ہوگئی جب کہ ملزم کو پولیس نے گرفتار کرلیا۔

پولیس نے لاش پوسٹ مارٹم کے لیے بھجوا کر ملزم کو حراست میں لے لیا ہے ملزم کے قبضے سے 30 بور پستول برآمد کی گئی ہے اور واقعے کی مزید تفتیش بھی شروع کر دی ہے۔

داؤد ابراہیم کے دو قریبی ساتھیوں کی گرفتاری کا کیا گیا دعویٰ

دوسری جانب گوجرہ میں نامعلوم ملزمان نے گورنمنٹ کالج فار بوائز کی خاتون لیکچرار کو اغوا کرلیا چار کار سوار رکشہ میں سفر کرنے والی خاتون کو زبردستی اٹھا کر لے گئے۔

پولیس کا کہنا ہےکہ حادثےکےوقت گورنمنٹ پوسٹ گریجویٹ کالج فار بوائز گوجرہ کی خاتون لیکچرارفروا وسیم چھٹی کے بعد موٹر سائیکل رکشہ میں کالج سے اپنےگاؤں 351 ج ب واپس جارہی تھی خاتون لیکچرار کو رکشہ سے چار کار سواروں نے مبینہ طور پر اغواء کیا، جس کے اغوا کا مقدمہ تین نامزد اور ایک نامعلوم ملزم کے خلاف درج کرلیا گیا۔

گھریلو ملازم "مالکن” کو لے کر بھاگ گیا، مالک تھانے پہنچ گیا