fbpx

قطرپاکستان میں LNG کےمیدان میں بڑی سرمایہ کاری شروع کررہا ہے:حماد اظہرکا اعلان،خوش ہوگیا پاکستان

اسلام آباد :قطرپاکستان میں این ایل جی کا ٹرمینل پلانٹ اوراس شعبے میں سرمایہ کاری شروع کررہا ہے:حماد اظہرکا اعلان خوش ہوگیا پاکستان ،اطلاعات کے مطابق وفاقی وزیرحماد اظہر نے ایک ایسی خوشخبری سنائی ہے کہ اگراس پرواقعی کام ہورہاہے تویہ پاکستان کی خوشقسمتی ہے،

حماد اظہر نے دعویٰ کیا ہے کہ قطر جو کہ مائع قدرتی گیس کا دنیا کا سب سے بڑا فراہم کنندہ ہے اب چلرپلانٹ اور دیگرضروریات کے تیزی سے بڑھتے ہوئے خریداروں میں سے ایک کی مدد کرنے کے لیے پاکستان کے اگلے درآمدی ٹرمینل میں سرمایہ کاری کرے گا۔

بلومبرگ نے بھی یہ دعویٰ کیا ہے کہ قطر کی قاسم ٹرمینل ہولڈنگ کمپنی، قطر انرجی کی ذیلی کمپنی نے انرجی ٹرمینل پرائیویٹ لمیٹڈ میں حصہ لینے کے لیے حکومت پاکستان کے ساتھ کلیئرنس کے لیے درخواست دی ہے۔ بلومبرگ نے یہ بھی شکوہ کیا ہے کہ اس سلسلے میں جب تصدیق کی ضرورت پڑی تو قطر کے ان انرجی سرمایہ کاروں نے کسی قسم کی بھی معلومات فراہم کرنے سے احتراز کیا جبکہ پاکستان کے مسابقتی کمیشن نے تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔

بلومبرگ کا یہ بھی کہنا ہے کہ پاکستان کے ساتھ یہ معاہدہ ایسے وقت میں سامنے آیا ہے جب قطر اگلی دہائی کے دوران ڈرامائی طور پر پیداوار بڑھانے کا ارادہ رکھتا ہے، جس کے لیے مشرق وسطیٰ کو اپنے ایندھن کے لیے مزید خریدار تلاش کرنے کی ضرورت ہوگی۔ قطر پہلے ہی پاکستان کو گیس فراہم کرنے والا سب سے بڑا ملک ہے اور اس کی تازہ ترین طویل مدتی ڈیل اس سال شروع ہونے والی ہے۔

انرجی کا ٹرمینل ملک کا سب سے بڑا ٹرمینل ہوگا جس میں سالانہ 1 بلین کیوبک فٹ گیس درآمد کرنے کی گنجائش ہوگی۔ پاکستان اس وقت دو ایل این جی ٹرمینلز چلا رہا ہے، جب کہ Energas اور جاپان کی Mitsubishi Corp. ملک کے پہلے دو پرائیویٹ پراجیکٹس بنانے کے لیے کوشاں ہیں۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!