پنجاب کی جیلوں میں قیدیوں سے عید کے موقع پر خصوصی ملاقات کی اجازت

0
73
jail

وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کی ہدایت پر پنجاب کی جیلوں میں مقید اسیران سے عیدالاضحیٰ کے پہلے اور دوسرے دن خصوصی ملاقات کی اجازت دی گئی ہے۔

اس سلسلے میں آئی جی جیل خانہ جات پنجاب میاں فاروق نزیر کی جانب سے تمام سپرٹینڈنٹ جیلز کو خصوصی ملاقات کیلئے انتظامات کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔تمام سپرٹینڈنٹ جیلز کو ہدایت کی گئی ہے کہ کسی بھی ناخوشگوار واقعہ سے بچنے کیلئے سیکیورٹی کے سخت انتظامات کئے جائیں۔اسیران کے ملاقاتیوں کو بعد از چیکنگ کھانا جمع کروانے کی اجازت دی جائے۔ ملاقاتیوں کی سہولت کیلئے سپیشل ڈیوٹیاں لگائی جائیں۔ملاقات کے دوران بدعنوانی کے امکانات کے خاتمے کیلئے سپرٹینڈنٹ جیل ، ڈپٹی سپرٹینڈنٹ جیل اور ڈیوٹی آفیسر انتظار گاہ اور ملاقات شیڈ کے مسلسل وزٹ کریں۔تمام سپرٹینڈنٹ جیلز مخیر حضرات سے قربانی کے گوشت کی وصولی کر کے اگلے روز اسیران کے ڈنر کا بندوست کریں اور رپورٹ صدر دفتر ارسال کریں۔

آئی جی جیل خانہ جات پنجاب میاں فاروق نزیر کا کہنا ہے سنٹرل مانیٹرنگ سسٹم کے ذریعے خصوصی ملاقات کے انتظامات کی نگرانی کی جائے گی اور کسی بھی قسم کی بے ضابطگی کو ہر گز نظر انداز نہیں کیا جائے گا۔عیدالاضحیٰ کے پہلے اور دوسرے دن صرف فیملی ممبران کو ملاقات کی اجازت ہوگی۔ دوست احباب و دیگر افراد ملاقات کیلئے آنے کی تکلیف مت کریں ورنہ انھیں پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔اس کے ساتھ ساتھ ریجنل ڈی آئی جیز کو بھی ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اپنی متعلقہ جیلوں کے اچانک دورے کر کے انتظامات کا جائزہ لیں اور رپورٹ صدر دفتر ارسال کریں۔

شاہد خاقان عباسی کچھ بڑا کریں گے؟ن لیگ کی آخری حکومت

جبری مشقت بارے آگاہی،انٹرنیشنل لیبر آرگنائزیشن کی لاہور میں میڈیا ورکشاپ

بہت ہو گیا،طوائفوں کی ٹیم، محسن نقوی ایک اور عہدے کے‌خواہشمند

قومی اسمبلی،غیر قانونی بھرتیوں پر سپیکر کا بڑا ایکشن،دباؤ قبول کرنے سے انکار

سماعت سے محروم بچوں کے والدین گھبرائیں مت،آپ کا بچہ یقینا سنے گا

حاجرہ خان کی کتاب کا صفحہ سوشل میڈیا پر وائرل،انتہائی شرمناک الزام

جمخانہ کلب میں مبینہ زیادتی،عظمیٰ تو پرانی کھلاڑی نکلی،کب سے کر رہی ہے "دھندہ”

شیر خوار بچوں کے ساتھ جنسی عمل کی ترغیب دینے والی خاتون یوٹیوبر ضمانت پر رہا

مردانہ طاقت کی دوا بیچنے والے یوٹیوبر کی نوکری کے بہانے لڑکی سے زیادتی

پاکستان کی جانب سے دوستی کا پیغام اور مودی کی شرانگیزیاں

Leave a reply