قرنطینہ میں رہتے ہوئے ہم بہت سی نئی چیزیں بھی سیکھ رہے ہیں ہارون رشید

پاکستان کے معروف گلوکار ہارون رشید نے اپنے مداحوں سے سوال کرتے ہوئے پوچھا کہ عالمی وبا کورونا وائرس کی وجہ سے لاک ڈاؤن کے دوران آپ نے کیا سیکھا؟ کیا آپ کی ترجیحات بدل گئی ہیں؟

باغی ٹی وی :پاکستان کے معروف گلوکار ہارون رشید نے اپنے مداحوں سے سوال کرتے ہوئے پوچھا کہ عالمی وبا کورونا وائرس کی وجہ سے لاک ڈاؤن کے دوران آپ نے کیا سیکھا؟ کیا آپ کی ترجیحات بدل گئی ہیں؟ سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پرہارون رشید نے اپنی ایک تصویر شئیر کی جس میں وہ جھیل کے کنارے سبز جھاڑیوں میں بیٹھے قدرتی مناظر سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔

View this post on Instagram

You can still enjoy the outdoors if you keep a safe social distance. Nature is beautiful and wondrous. But I wonder, is the Coronavirus nature’s way of re-balancing things on earth, where a single species has completely dominated and gotten out of control. There are so many lessons we can learn. I’ve learnt that the sometimes manic work pace at which I was living my life wasn’t right. Slowing down and re-prioritising is so important. Love, family, friends, creativity, social responsibility and the pursuit of my passions are important to me and should have always been. What have you learned during this time? Have your priorities changed ? #nature #khanpurdam #khanpur #islamabad #pakistan #haroon #lake

A post shared by Haroon Official (@haroonworld) on


تصویر شئیر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا کہ اگر آپ معاشرتی فاصلہ برقرا ر رکھتے ہیں تو پھر بھی آپ قدرت کے حیر ت انگیز مناظر سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ قدرت کے حیرت انگیز اور خوبصورت ہیں –

گلوکار نے لکھا کہ لیکن مجھے حیرت ہے کہ ، کرونا وائرس زمین پر چیزوں کو دوبارہ توازن دینے کا طریقہ ہے ، جہاں یہ ایک ہی نوع پر مکمل طور پر غلبہ پایا گیا ہے اور وہ قابو سے باہر ہوچکا ہے۔ اس کی وجہ سے فضائی اور زمینی آلودگی بھی ختم ہو رہی ہےاس وبا کے دوران قرنطینہ میں رہتے ہوئے بہت ساری چیزیں سیکھ سکتے ہیں۔

گلوکار نے لکھا کہ میں نے اس لاک ڈاؤن میں یہ سیکھا ہے کہ ہم اپنی زندگی میں جن کاموں کو کرنے میں جلدی کرتے ہیں اُن کو کرنے سے پہلے اگر ہم ہر چیز نے کے بارے میں سوچ لیں تو یہ ہمارے لیے بہتر ثابت ہوسکتا ہے

ہارون رشید نے کہا کہ مجھے اب احساس ہوا ہے کہ میرے لیے میرا خاندان، دوست، تخلیقی صلاحیتیں، میرے جذبات اور معاشرتی ذمہ داری کا حصول سب سے اہم ہے۔

آخر میں گلوکار نے مداحوں سے بھی اُن کی رائے دریافت کرتے ہوئےسوال کیا کہ آپ سب نے لاک ڈاؤن کے دوران کیا سیکھا؟کیا آپ کی ترجیحات بدل گئی ہیں؟

لاک ڈاؤن کے دوران نئی چیزیں سیکھنے کا نتیجہ ہے کہ اب میں سچائی کا سامنا کرسکتا ہوں امیتابھ بچن

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.