fbpx

ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم نے ایک اور سنگ میل عبور کرلیا

ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم آج (منگل) پارلیمنٹ کی افتتاحی تقریب میں عدم شرکت کی وجہ سے خطاب نہیں کریں گی۔

باغی ٹی وی : برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی کے مطابق ملکہ برطانیہ 59 برس میں پہلی بار پارلیمنٹ سے افتتاحی خطاب نہیں کریں گی، ان کی جگہ ولی عہد شہزادہ چارلس خطاب کریں گے 96 برس کی ملکہ برطانیہ کو چلنے میں دشواری کا سامنا ہے اس لیے وہ تقریب میں شرکت نہیں کرسکیں گی البتہ ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم تقریب ونڈ سر کاسل میں ٹی وی پر دیکھیں گی۔

اسرائیل میں دنیا کا پہلا زیر زمین "راکٹ پروف” بلڈ بینک

رپورٹس کے مطابق پارلیمنٹ کے افتتاحی سیشن میں ملکہ برطانیہ کے اعزاز میں تخت خالی رہے گا جبکہ ولی عہد شہزادہ چارلس کے ساتھ ان کے بیٹے شہزادہ ولیم بھی پارلیمنٹ میں ہوں گے۔

اس سے قبل ملکہ برطانیہ نے 1959 اور 1963میں بھی شہزادہ اینڈریواورشہزادہ ایڈورڈکی پیدائش کےوقت پارلیمنٹ سے خطاب نہیں کیا تھا۔

دوسری جانب ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم نے رواں ہفتے ایک اور سنگ میل عبور کرلیا جس کے بعد وہ طویل عرصے تک تخت پر براجمان رہنے والی دنیا کی تیسری شاہی شخصیت بن گئیں۔

سری لنکا میں پر تشدد جھڑپیں: 5 ہلاک، 190 سے زائد زخمی، مستعفی وزیراعظم کا گھر نذر آتش، کرفیو نافذ

برطانوی اخبار ڈیلی میل کی رپورٹ کے مطابق ملکہ برطانیہ نے یورپی ملک لیچٹینسٹائن( Liechtenstein)کے یوہان دوم(Johann II) کو پیچھے چھوڑتے ہوئے یہ اعزاز اپنے نام کیا، ان کی بادشاہت کا دور 1929 میں ان کی موت کے ساتھ 70 سال اور 91 دن پر ختم ہوا جبکہ ملکہ برطانیہ 70 سال اور 92 دن سے تخت پر براجمان ہیں۔

رپورٹس کے مطابق یہی نہیں ملکہ برطانیہ صرف 34 دن کے بعد تھائی لینڈ کے بادشاہ بھومیبول ادولیادیج (Bhumibol Adulyadej) کو پیچھے چھوڑ تے ہوئے دنیا کی دوسری طویل مدت تک راج کرنے والی شاہی شخصیت ہونےکا اعزاز حاصل کرلیں گی تھائی لینڈ کے بادشاہ نے 1946 سے اکتوبر 2016 میں اپنی موت تک 70 سال اور 126 دن تک حکمرانی کی۔


ملکہ کے نئے سنگ میل کی نشاندہی ڈیل میل کے ایڈیٹر رچرڈ ایڈن نے ٹوئٹر پر کی اور ساتھ ہی انہوں نے الزبتھ دوم کو مبارک باد بھی دی۔

واضح رہے کہ 72 سال اور 110 دن کے شاندار دور حکومت کے ساتھ فرانس کے چودہویں لوئس ( Louis XIV) دنیا کے طویل مدت تک راج کرنے والے بادشاہوں کی فہرست میں پہلے نمبر پر براجمان ہیں انہوں نے فرانس میں 14 مئی 1643 سے 1 ستمبر 1715 تک حکومت کی۔

واضح رہے کہ ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم نے ستمبر 2015 میں باضابطہ طور پر طویل ترین عرصے تک برطانیہ پر راج کرنے کا اعزاز حاصل کیا تھا۔