ملکہ برطانیہ کو قتل کرنا چاہتا تھا، ونڈسر محل کے باہر سے تیر کمان سمیت گرفتارملزم کا اعترافی بیان

0
73

گزشتہ برس ونڈسر محل کے باہر سے تیر کمان سمیت گرفتار کیے جانے والے ملزم جسونت سنگھ چیل نے عدالت میں اعتراف کیا ہے کہ وہ ملکہ برطانیہ کو قتل کرنے کے ارادے سے آیا تھا-

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا کے مطابق لندن کی ویسٹ منسٹر عدالت میں ملزم نے اپنے بیان میں کہا کہ وہ اسٹیبلشمنٹ سے انتقام لینا چاہتا تھا۔

رپورٹس کے مطابق جسونت سنگھ پچھلے سال 25 دسمبر کو ونڈسر محل کے باہر ماسک پہنے اور تیر کمان تھامے کھڑا تھا جس پر پولیس نے اسے مشکوک جان کر حراست میں لیا تھا اُس وقت ملکہ الزبتھ اپنے بیٹے شہزادہ چارلس اور ان کی اہلیہ کمیلا پارکر کے ہمراہ ونڈسر محل میں موجود تھیں۔

الجیریا کے جنگلات میں آتشزدگی، 26 افراد ہلاک اور درجنوں زخمی

انسداد دہشتگردی پولیس کی تفتیش کے مطابق ملزم کے خلاف قتل کی دھمکی، اشتعال انگیز ہتھیار کی موجودگی اور غداری کے قانون کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

20 سالہ جسونت سنگھ چیل بدھ کی صبح برک شائر کے براڈمور ہائی سکیورٹی نفسیاتی ہسپتال سے ویڈیو لنک کے ذریعے ویسٹ منسٹر مجسٹریٹ عدالت میں پیش ہوا، اس پر غداری ایکٹ کی دفعہ 2 کے تحت جرم، جارحانہ ہتھیار رکھنے اور دھمکیاں دینے کا الزام عائد کیا گیا ہے۔

2 سابق ججوں کو رشوت لینے پر 20 کروڑ ڈالرز ادا کرنے کا حکم

ٹریزن ایکٹ کے تحت چیل کاسامنا کرنےوالے سب سےسنگین الزام میں کہا گیا ہے کہ 25 دسمبر2021 کوونڈسر کیسل میں، ملکہ کے شخص کے قریب، آپ نے جان بوجھ کر ایک بھاری بھرکم تیر کماان تیار کیا تھا یا اس کا استعمال اس کے فرد کو زخمی کرنے کے لیے کیا تھا۔

غداری ایکٹ کے تحت جیل جانے والا آخری شخص 1981 میں مارکس سرجینٹ تھا، جس نے ملکہ پر اس وقت گولیاں چلانے کا اعتراف کیا تھا جب وہ اس سال رنگ برنگے دستے کے دوران لندن کے مال میں سوار تھیں۔

واجبات کی ادائیگی کا تنازع: سابق اہلکار نےپولیس کی ویب سائٹ بند کر دی

Leave a reply