کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے سخت جان قلندرز کو ہدف کے تعاقب میں رستے میں ہی تھکا دیا

0
32

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے سخت جان قلندرز کو رستے میں ہی تھکا دیا

باغی ٹی وی : لاہور قلندرز کی ہدف کے تعاقب میں بلے بازی جاری ہے . جب کہ قلندرز کو اس وقت مشکلات کا سامنا ہے اور اس کے 6 کھلاڑی صرف 64 رنز پر ڈھیر ہوگئے ہیں . ٹم ڈیوڈ اور دانیال کریز پر موجود ہیں . اس سے قبل پاکستان سپر لیگ کے 23ویں میچ میں لاہور قلندرز نے ٹاس جیت کر کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کیخلاف پہلے فیلڈنگ کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔ گلیڈی ایٹرز نے مقررہ بیس اوورز میں پانچ وکٹوں کے نقصان پر 158 رنز بنائے۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی جانب سے جیک ویدرایلڈ کامیاب بلے باز رہے جنہوں نے 8 چوکوں اور 1 چھکے کی مدد سے 48 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلی۔ دیگر بلے بازوں میں کپتان سرفراز اح٘د 34، اعظم خان 33 اور حسن خان 12 رنز بنا کر نمایاں رہے۔

لاہور قلندرز کی جانب سے جیمز فلکنرز نے 3 جبکہ محمد حفیظ اور راشد خان نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔ ہدف کے تعاقب میں لاہور قلندرز کی بلے بازی جاری ہے
پوائنٹس ٹیبل پر لاہور قلندرز کی ٹیم دوسرے جبکہ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز آخری نمبر پر ہے۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیم کپتان سرفراز احمد، جیک ویدرآلڈ، عثمان خان، کیمرون ڈیلپورٹ، اعظم خان، محمد نواز، حسان خان، ظاہر خان، ظہور خان، محمد حسنین اور خرم شہزاد پر مشتمل ہے۔

اسی طرح لاہور قلندرز کی ٹیم میں کپتان سہیل اختر، فخر زمان، زیشان اشرف، محمد حفیظ، بینک ڈنک، ٹم ڈیوڈ، جیمز فولکنر، راشد خان، احمد دانیال، شاہین شاہ آفریدی اور حارث رؤف شامل ہیں۔

Leave a reply