fbpx

آر پی او فیصل آباد عمران محمود کا ضلع چینوٹ کا دورہ

ڈی پی او آفس میں کرائم میٹنگ،یادگارشہداء پر حاضری

آر پی او فیصل آباد عمران محمود کا ضلع چینوٹ کا دورہ ڈی پی او آفس میں کرائم میٹنگ،یادگارشہداء پر حاضری ٹی ایم اے گراؤنڈچینوٹ میں کھلی کچہری کا انعقاد۔تھا نہ چناب نگر اور تھا نہ کانڈیوال کی انفارمل انسپکشن۔

تفصیلات:
(شان رسول نُماٸندہ باغی ٹی وی سے)

ریجنل پو لیس آ فیسر فیصل آباد عمران محمود نے ضلع چینوٹ کا دورہ کیا،ڈی پی آفس پہنچنے پر ڈی پی او چینوٹ بلال ظفر نے انکا استقبال کیا اور پولیس کے چاق و چوبند دستے نے سلامی دی۔

بعد ازاں ڈی پی او آفس میں زیر صدارت آر پی او فیصل آباد عمر ان محمود کرائم میٹنگ کا انعقاد ہوا جس میں ڈی پی او چینوٹ بلال ظفر،ایس ڈی پی اوز اور ایس ایچ اوز ضلع چینوٹ نے شرکت کی۔

دوران میٹنگ سنگین مقدمات کے چالان، نامکمل چالان،زیر تفتیش مقدمات کاتفصیلی جائزہ لیا گیا۔

ریجنل پولیس آفیسر فیصل آباد نے احکامات جاری کرتے ہوئے کہاکہ افسران زیر تفتیش مقدمات کو یکسو کرنے کیلئے اپنا مثبت کردار ادا کریں۔

تفتیشی افسران مقدمات کو یکسو یا خارج کرنے کیلئے انصاف اور میرٹ کو ترجیح دیں۔ نیشنل ایکشن پلان کے تحت قوانین پر عمل درآمد کر وایا جائے اپنی پیشہ ورانہ مہارت کو بروئے کار لاتے ہوئے جدید خطوط پر تفتیش مکمل کی جائے تاکہ جرائم کے خاتمہ میں مدد ملے۔ ریکارڈ کو کمپیوٹرائزڈ کرنے کے ساتھ ساتھ مینول بھی ترتیب دیا جائے۔

بعد ازاں آرپی او فیصل آباد عمران محمود نے شہدا پولیس کو خراج تحسین پیش کر نے کے لیے یادگار شہداء پر حاضری دی اور پھولوں کی چادر چڑھائی۔

اس موقع پراظہار خیال کر تے ہو ئے کہا کہ میں پولیس کے ایسے شیردل جوانوں کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں جنہوں نے اپنی جانیں وطن کے دفاع اور جرائم پیشہ عناصر کے خاتمہ کے لئے قربان کر دیں اور اپنے لہو سے ایثار و قربانی کی روشن مثال قائم کی۔قوم کے کل کی خاطر اپنا آج قربان کر دینے والے یہ عظیم فرزند ہمارے محسن ہیں۔

بعد ازاں آر پی او فیصل آبادعمران محمود نے انسپکٹر جنرل آف پولیس پنجاب کے وژن کے مطابق TMAگراؤنڈ چینوٹ کھلی کچہری کا انعقاد کیا۔اس موقع پر ڈی پی اوچینوٹ بلا ل ظفر انکے ہمراہ تھے۔متعلقہ دیہہ کے لوگوں نے انفرادی اور اجتماعی طور پر آر پی او فیصل آباد کو اپنی شکایات اور مسائل سے آگاہ کیا۔آر پی او فیصل آباد نے موقع پر ہی انکے حل کیلئے احکامات جاری کیے۔اس موقع پر آر پی او فیصل آباد نے کہا کہ عوام کی جان و مال کا تحفظ جرائم کا خاتمہ اور امن و امان کا قیام پولیس کے اولین فرائض میں شامل ہے۔

لوگوں کی شکایات اور مسائل کے حل کیلئے تمام ممکنہ اقدامات کریں گے۔لوگوں کو انکی دہلیز پر انصاف کی فراہمی کیلئے کوئی کسر اٹھا نہ رکھی جائیگی۔سروس ڈلیوری کے عمل کو بہتر بنانے کیلئے اقدامات جاری ہیں انشااللہ مثبت نتائج برآمد ہونگے۔

معاشرتی برائیوں کا خاتمہ معاشرے میں جرائم کے خاتمہ کیلئے کلیدی اہمیت رکھتا ہے۔سول سوسائٹی معاشرتی برائیوں کے خاتمہ کیلئے پولیس کا ساتھ دے۔

ٍبعد ازاں آرپی او فیصل آباد عمران محمود نے بسلسلہ انفا ر مل انسپکشن تھا نہ چناب نگراورتھا نہ کانڈیوال کا دورہ کیا۔تھانہ جات پہنچنے پر انہوں نے تھانوں کی صفائی ستھرائی،عمارت،فر نٹ ڈیسک مال خانہ، تھانہ کی حوالات اور بند ملزمان کی تفصیل کو چیک کیا۔ رجسٹر ہائے تھانہ جات کی جانچ پڑتال کی۔

انہوں نے احکامات جاری کرتے ہوئے کہا کہ منشیات فروشوں، جواء کے اڈوں اور ناجائز اسلحہ رکھنے والوں کے خلاف مقدمات کا اندراج عمل میں لایا جائے۔ مجرمان اشتہاری اور عدالتی مفروران کی گرفتاری کیلئے ٹیمیں تشکیل دی جائیں تاکہ جرائم کی شرح میں کمی واقع ہو۔انہوں نے احکامات جاری کرتے ہوئے کہا کہ مقدمات کی تفتیش ہر صورت میرٹ پر کی جائیگی اورانصاف کی فراہمی کو ہر صورت یقینی بنایا جائیگا۔