fbpx

"رادھے” کے بعد سلمان خان کی فلم "ٹائیگر 3” ریلیز سے قبل ہی نقصان سے دوچار

بالی ووڈ کے دبنگ خان کو فلم ’رادھے‘ کے بعد ان کی نئے آنے والی فلم ’ٹائیگر 3‘ سے متعلق بڑا دھچکا-

باغی ٹی وی : ٹائم آف انڈیا کی رپورٹ کے مطابق سلمان خان کی عید پرریلیز ہونے والی فلم’ رادھے‘ فلاپ ثابت ہوئی، اپنی ہرفلم کو 100 کروڑ کے کلب میں داخل کروانے والے سلمان خان کو فلم رادھے کولے کرکافی نقصان اٹھانا پڑا۔

تاہم اب بالی ووڈ سُپر اسٹار اداکار کوایک اور بڑا دھچکا لگا جوان کی نئی آنے والی فلم ’ٹائیگر3‘ سے متعلق ہے-

رپورٹ کے مطابق جب لاک ڈاؤن میں نرمی کی گئی تو سلمان خان نے کترینہ کیف کے ساتھ اپنے ایکشن فلم ’ٹائیگر 3‘ کی شوٹنگ شروع کردی تھی –

ای ٹائمز نے اپنے ذرائع کا حوالے سے بتایا کہ فلم ’ٹائیگر3‘ کی شوٹنگ کے لیے مارچ کے ماہ میں سیٹ تیارکرلیا گیا تھا جو 250 سے 300 ورکرزنے مل کربنایا تھا تاہم ، ممبئی میں COVID-19 کے واقعات میں اضافے کے بعد ، فلم کی شوٹنگ دوبارہ روک دی گئی۔

طوفان تاؤتے کی وجہ سے ہونے والی شدید بارشوں نے فلم کے سیٹ کو بہت زیادہ نقصان پہنچایا اوررہی سہی کثرحال ہی میں ہونے والی مون سون بارشوں نے پوری کردی۔

پروڈیوسرز و ہدایتکاروں کومشورہ دیا گیا کہ اس سیٹ کومسمارکرنا ہی بہترہے، جس کے بعد 150 سے 200 ورکرزکوسیٹ مسمار کرنے کا کام سونپ دیا گیا ہے، جس کے باعث فلم ’’ٹائیگر3‘ کو ریلیزسے قبل ہی 8 سے9 کروڑ کا بھاری نقصان اٹھانا پڑا۔

’ٹائیگر 3‘ کو بڑی لاگت پر بناہا جا رہاہے اور اطلاعات کے مطابق یہ فلم جہاں سے شاہ رخ خان اسٹارر فلم ‘پٹھان‘ کا کلائیمیکس ختم کرے گی وہاں ہی سے شروع ہو گی سلمان اور کترینہ کے علاوہ اس ایکشن فلم کے تیسرے سیکوئل میں عمران ہاشمی بھی دکھائی دیں گے۔

سمندری طوفان تاؤتے سے سلمان خان کی فلم کا سیٹ تباہ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.