fbpx

خیبر پختونخوا کے بیشتر اضلاع میں تیز ہواؤں کے ساتھ بارشوں کا سلسلہ شروع ہونے کا امکان

پشاور:خیبر پختونخوا کے بیشتر اضلاع میں تیز ہواؤں کے ساتھ بارشوں کا سلسلہ شروع ہونے کا امکان،اطلاعات کے مطابق محکمہ موسمیات نے کہا ہے کہ خیبر پختونخوا کے بیشتر اضلاع میں اتوار سے تیز ہواؤں کے ساتھ بارشوں کا نیا سلسلہ شروع ہونے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ڈی ایم اے خیبر پختونخوا کی جانب سے ضلعی انتظامیہ اور متعلقہ اداروں کو مراسلہ ارسال کردیا گیا، پی ڈی ایم اے شریف حسین نے تیز آندھی، بارشوں اور ژالہ باری کے پیشِ نظر ضلعی انتظامیہ اور متعلقہ اداروں کو پیشگی اقدامات اٹھانے اور الرٹ رہنے کی ہدایات جاری کیں۔

محکمہ موسمیات کے مطابق بارشوں اور ہواؤں کا یہ سلسلہ جمعرات کے روز تک وقفے وقفے سے جاری رہنے کا امکان ہے، بارشوں اور تیز ہواؤں سے گرمی کی شدت میں کمی کا بھی امکان ہے جبکہ بالائی علاقوں میں لینڈ سلائیڈنگ کا خدشہ ہے۔

ترجمان پی ڈی ایم اے کا کہنا ہے کہ جہاں لینڈ سلائیڈنگ کا خطرہ ہو وہاں پر چھوٹی بھاری مشینری کی دستیابی یقینی بنائی جائے، سیاح دوران سفر خصوصی احتیاطی تدابیر اختیار کریں اور موسمی صورت حال سے باخبر رہے۔

ترجمان پی ڈی ایم اے نے کہا کہ پی ڈی ایم اے کا ایمر جنسی آپریشن سینٹر مکمل فعال ہے، عوام کسی بھی ناخوشگوار واقعے کی اطلاع ہیلپ لائن 1700 پر دیں۔