رانا ثناء اللہ کا پانی بھی بند کردیا گیا، شہباز شریف

مسلم لیگ ن پنجاب کے‌صدر شہباز شریف نے کہا کہ رانا ثناء اللہ کو کچھ ہوا تو ذمہ داری عمران خان پر ہو گی، میرا بڑا بھائی، میرا بیٹا گرفتار ہے، حکومت نے رانا ثنا کا پانی بھی بند کر دیا ہے.

جیل پہنچ کر رانا ثناء اللہ بھی ہوئے بیمار، مریم اورنگزیب کی دہائی

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق شہباز شریف نے کہا کہ عمران نیازی کی فسطائی سوچ سامنے آ چکی ہے، رانا ثناء اللہ کے خلاف بے بنیاد کیس بنایا گیا ہے، اس سے پہلے نیب پوری کوشش کے باوجود رانا ثناء اللہ کے خلاف کوئی کرپشن کاکیس نہیں بنا سکی.

رانا ثناء اللہ کو عدالت پہنچا دیا گیا، ایف آئی آر میں کیا لکھا؟ جان کر ہوں حیران

رانا ثناء اللہ پر بنائے گئے کیس کی سزا موت، آصف زرداری بھی بول پڑے

رانا ثناء اللہ کو عدالت نے جیل بھجوا دیا

شہباز شریف کا مزید کہنا تھا کہ جب سے رانا ثناء اللہ کو جوڈیشل ریمانڈ پر پہنچ گیا، ہمیں دوسرے‌ ذرائع سے اطلاع ملی ہیں کہ انہیں پینے کا پانی نہیں دیا جا رہا، رانا کی اہلیہ کھانا لے کر گئٰں لیکن ان کو کھانا جیل نہین لے جانے دیا گیا، رانا ثنا کی ہارٹ کی سرجری بھی ہوئی تھی، ان کی بینائی بھی متاثر ہے وہ آنکھ کی دوائی کھاتے ہیں.

رانا ثناء اللہ کی گرفتاری و جیل منتقلی، اسمبلی سیکرٹریٹ کو آگاہ کر دیا گیا

شہباز شریف نے کہا کہ عمران نیازی آپ کے اندر ہٹلر نظر آ رہا ہے ،وہ تمام خوبیاں موجود ہیں ،قیدی کے ساتھ جو ایم این اے بھی ہے اس کی زندگی کے ستھ کھیلیں گے تو دنیا معاف نہیں کرے گی، مطالبہ کرتا ہوں کہ رانا ثناء اللہ کی دوائیاں اور کھانا انہیں جیل میں پہنچایا جائے.

رانا ثناء اللہ کی گرفتاری کے خلاف اسمبلی میں قرارداد جمع

رانا ثناء اللہ کو کس جیل منتقل کیا گیا اور کیا سہولیات ملیں گی؟ اہم خبر

شہباز شریف نے مزید کہا کہ رانا ثنا کو جہان رکھا گیا وہاں پنکھا نہیں، رات کو بھی پانی نہیں دیا گیا وہ کوئی قتل کر کے تو جیل میں نہیں آیا .

مریم نواز کے جلسوں میں جاوں گا یا نہیں، شہباز شریف بول پڑے

شہباز شریف کا مزید کہنا تھا کہ آئی ایم ایف کے احکامات پر روہے کی قدر میں کمی کی گئی اب ڈالر کی قیمتوں میں اضافے کی وجہ سے روپے کی قدر میں کمی ہو رہی ہے. عمران خان کی ٹیم نااہل ہے ،

سابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ میرے خلاف نیب کی چھ انکوائریاں ہیں ، مسلم لیگ ن کی کرپشن کچھ نہیں ،ایک کرپشن کا الزام کسی ن لیگی پر ثابت نہیں ہو سکا، رانا ثناء اللہ نے ضیا الحق، مشرف کی‌آمریت کا مقابلہ کیا، آج عمران خان کی آمریت کا مقابلہ کر رہا ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.