رانا ثناء اللہ کی گرفتاری،احتجاج کرنیوالوں کے خلاف مقدمہ درج

رانا ثناء اللہ کی گرفتاری کے بعد احتجاج کرنے والے 70 افرادپر مقدمہ درج کر لیا گیا

رانا ثناء اللہ کو آج عدالت پیش کیا جائے گا، سیکورٹی کے سخت انتظامات

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق مسلم لیگ ن پنجاب کے نائب صدر رانا ثناء اللہ کی گرفتاری کے بعد فیصل آباد میں انکی رہائشگاہ کے باہر احتجاج کرنے والے مسلم لیگ ن کے کارکنان کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے. مسلم لیگ کے 24 نامزد کارکنان سمیت 70 افراد کے خلاف تھانہ ڈی ٹائپ کالونی میں مقدمہ درج کیا گیا ہے، پولیس کاکہنا ہے کہ مقدمہ سڑک بلاک کرنےسمیت 5دفعات کےتحت درج کیا گیا ،پولیس نے گذشتہ روزاحتجاج کرنے پر رانا ثنااللہ کے ڈیرے کے باہر سے 24 افراد کو حراست میں لیا تھا .

رانا ثناء اللہ کی گاڑی سے ایسی چیز برآمد کرنے کا دعوی کہ سن کر آنکھیں کھلی رہ جائیں گی

واضح رہے کہ رانا ثناء اللہ کو گزشتہ روز اے این ایف نے گرفتار کیا تھا ، اے این ایف ذرائع کا کہنا ہے کہ رکن قومی اسمبلی رانا ثناءاللہ خان کے متعدد منشیات فروشوں سے تعلقات ہیں جبکہ اسی طرح ان کے کالعدم تنظیموں سے بھی مبینہ طور پر رابطے ہیں جس کے باعث انہیں تحویل میں لے لیا گیا ہے۔ سابق صوبائی وزیرقانون رانا ثناء اللہ کا نام سانحہ ماڈل ٹاؤن کے مرکزی ملزمان کے طور پر بھی لیا جاتا ہے تاہم ابھی تک ان کی گرفتاری کی وجوہات میں سے بڑی منشیات فروشوں‌ سے مبینہ تعلق بتایا جاتا ہے.

راناثناءاللہ کی گرفتاری میں عمران خان کا ذاتی عناد کھل کرسامنے آ گیا، شہباز شریف

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے صدر شہباز شریف نے مسلم لیگ ن کے رہنما اور رکن قومی اسمبلی رانا ثناءاللہ کی گرفتاری پر آج 3 جولائی کو ہنگامی اجلاس طلب کرلیا ہے. جس میں آئندہ کا لائحہ عمل طے کیا جائے گا.

رانا ثناء اللہ کی گرفتاری کے پیچھے جعلی اعظم کا ہاتھ ہے، مریم نواز کا شدید ردعمل

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.