ٹرین حادثہ، نالائق اعظم اپنے چپڑاسی سے استعفیٰ لے جو ہر حادثہ پرنالہ لئی میں‌ چھپ جاتا ہے. رانا ثناء اللہ

پاکستان مسلم لیگ ن پنجاب کے صدر اور سابق صوبائی وزیر قانون رانا ثنا اللہ خان نے حیدر آباد میں جناح ایکسپریس اور مال گاڑی میں ہونے والے تصادم پر وزیر اعظم عمران خان سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید احمد سے استعفیٰ لیں. اس حادثہ میں جاں بحق ہونے والوں‌ کے قتل کی ایف آئی آر شیخ رشید کے خلاف درج ہونی چاہیے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق رانا ثناء اللہ نے شیخ رشید پر سخت تنقید کرتے ہوئے کہاکہ انہیں جب سے وزارت ملی ہے ٹرینوں‌ کے حادثات بہت بڑھ گئے ہیں. آئے دن ٹرینیں‌ پٹری سے اتر رہی ہیں. ہوتا یہ ہے کہ ہر حادثے پر راولپنڈی کا شیطان برساتی مینڈک کی طرح نالہ لئی میں چھپ جاتا ہے، اپوزیشن کے خلاف مراثی پن کے بجائے ریل اور مسافروں پر توجہ دی ہوتی تو حادثہ نہ ہوتا، نالائق اعظم مغربی جمہوریت پر چلتے ہوئے اپنے چپڑاسی سے استعفیٰ لے.

رانا ثناء اللہ نے کہاکہ حادثے میں جاں بحق ہونے والوں کا قاتل شیخ رشید ہے۔ حادثے میں جاں بحق ہونے والوں کے قتل کی ایف آئی آر شیدے ٹلی کے خلاف درج ہونی چاہیے. واضح رہے کہ ٹرینوں‌ کے بڑھتے ہوئے حادثات پر وزیر ریلوے شیخ رشید احمد پر سخت تنقید کی جارہی ہے. رانا ثناء اللہ کے علاوہ دیگر اپوزیشن جماعتوں‌نے بھی شیخ‌رشید کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.