fbpx

راولپنڈی میں سیکورٹی مزید سخت

راولپنڈی میں سیکورٹی مزید سخت کردی گئی-

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق مری روڈ کو دونوں اطراف سے ٹریفک کے لیے بند کردیا گیا سکستھ روڈ، چاندنی چوک، لیاقت باغ، مری چوک اور کمیٹی چوک پر مزید کنٹینرز کھڑے کردیئے گئے ہیں راولپنڈی میٹرو بس سروس بھی تاحکم ثانی بند ہے۔

علاوہ ازیں راولپنڈی مری روڈ کے اطراف کاروباری مراکز بھی بند ہیں۔ مختلف علاقوں میں رکاوٹوں کے باعث شہریوں کو مشکلات کا سامنا ہے۔

واضح رے کہ چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ پاک فوج ملک کو درپیش کسی بھی چلینج کا مقابلہ کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے-

پاک فوج کے شعبہ تعلقاتِ عامہ (آئی ایس پی آر) نے کہا کہ پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے سدرن کمانڈ ہیڈکوارٹرز ملتان کا دورہ کیا اور فیلڈ فار میشن کی تربیتی مشقوں کا مشاہدہ کیا۔

پاکستان کے مختلف شہروں میں سفارتکار تعینات:افغان حکومت نے سفارتکاری شروع کردی

آرمی چیف نےجوانوں کی پیشہ ورانہ صلاحیتوں اور زم کی تعریف کی۔ اس موقع پر جنرل قمر جاوید باجوہ کو آپریشنل، تربیتی، انتظامی امورپر بریفنگ بھی دی گئی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے بعد ازاں کوٹ عبدالحکیم اسٹرائیک کور کی مشقوں کا مشاہدہ بھی کیا۔ تربیت میں حصہ لینے والے جوانوں نے بڑی آبی گزرگاہوں کو جارحانہ حکمت عملی کے تحت عبور کرنے کا بھی مظاہرہ کیا۔

چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے اس موقع پر کہا تھا کہ پاک فوج تربیت یافتہ اور جنگی امور کا وسیع تجربہ رکھتی ہے اور ملک کو درپیش کسی بھی چیلنج کا مقابلہ کرنےکی صلاحیت رکھتی ہے۔

مقبوضہ کشمیر: قابض فوج کے ہاتھوں شہری کے قتل پر پاکستان کا شدید احتجاج

آئی ایس پی آر کے مطابق جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا تھا کہ جدید ٹیکنالوجی سے لیس تربیت یافتہ فوج ہی ملک کا دفاع کرسکتی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ مشقوں سے جوانوں کے حوصلے اور ان کی پیشہ ورانہ مہارتوں میں نکھار آتا ہے۔

پاک فوج کے سربراہ کا کہنا تھا کہ تمام تر چیلنجز کے باوجود ہماری توجہ پاک فوج کی روایتی صلاحیتوں کو بڑھانے پر مرکوز ہے۔

پی ایچ ڈی کی ڈگری حاصل کرنے والا 85 سالہ پاکستانی

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!