fbpx

زلزلہ متاثرہ علاقوں میں امدادی سامان روانہ کر دیا گیا ہے، وزیر اعلیٰ بلوچستان

کوئٹہ :زلزلہ متاثرہ علاقوں میں امدادی سامان روانہ کر دیا گیا ہے،اطلاعات کے مطابق وزیر اعلیٰ بلوچستان میر عبد القدوس بزنجو نے کہا ہے کہ پی ڈی ایم اے کی جانب سے متاثرہ علاقوں میں امدادی سامان روانہ کر دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ بلوچستان نے بی این پی کے سربراہ رکن قومی اسمبلی سردار اختر مینگل سے ٹیلیفونک رابطہ کیا، دونوں رہنماؤں کے درمیان خضدار کے مختلف علاقوں میں زلزلے سے پیدا صورتحال اور امدادی سرگرمیوں کے حوالے سے بات چیت ہوئی۔

وزیر اعلیٰ بلوچستان نے سردار اختر جان مینگل کو حکومتی اداروں کی جانب سے متاثرہ علاقوں میں شروع کی گئی امدادی کارروائیوں پر بریفنگ دی، میر عبد القدوس بزنجو کا کہنا تھا کہ پی ڈی ایم اے کی جانب سے متاثرہ علاقوں میں امدادی سامان روانہ کر دیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ضلعی انتظامیہ کو متاثرین کے ریسکیو اور فوری امداد کے لیۓ ہدایات جاری کر دی گئی ہیں، ضلع خضدار میں تما م اداروں کو ہائی الرٹ کر کے ایمرجنسی نافذ کر دی گئی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ متاثرین کی امداد و بحالی میں کوئی کسر اٹھا نہیں رکھی جائے گی، متاثرین کی بھرپور معاونت اور نقصانات کا ازالہ کیا جائے گا۔

واضح رہے کہ بلوچستان کے علاقے ضلع چاغی میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے ہیں، زلزلہ پیما مرکز نے بتایا کہ ریکٹل اسکیل پر زلزلے کی شدت 5.1 ریکارڈ کی گئی ہے۔