fbpx

یوکرین روس کے خلاف بڑی احتیاط سے کام لے:غلطی کی گنجائش نہیں:امریکہ واتحادیوں کی نصیحت

کیف:یوکرین روس کے خلاف بڑی احتیاط سے کام لے:غلطی کی گنجائش نہیں:امریکہ واتحادیوں کی نصیحت ,اطلاعات کے مطابق امریکی اور مغربی عہدیداروں اور یوکرائنی ذرائع نے سی این این کو بتایا کہ موجودہ یوکرائنی جوابی کارروائی کی تیاری میں واشنگٹن نےکیف پر زور دیا کہ وہ آپریشن کو اپنے مقاصد اور اس کے جغرافیہ دونوں میں محدود رکھے تاکہ متعدد محاذوں پر حد سے زیادہ توسیع اور الجھنے سے بچ سکے۔

ذرائع نے بتایا کہ ان مباحثوں میں کیف کے ساتھ "جنگی کھیل” میں شامل ہونا شامل تھا – تجزیاتی مشقیں جن کامقصد یوکرائنی افواج کو یہ سمجھنےمیں مددکرنا تھا کہ مختلف منظرناموں میں کامیاب ہونے کے لیےانہیں کس طاقت کی سطح کواکٹھا کرنا ہوگا۔امریکی اوریوکرائنی حکام نے بتایا کہ یوکرینی ابتدائی طور پر ایک وسیع تر جوابی کارروائی پر غورکر رہے تھے، لیکن حالیہ ہفتوں میں، کھیرسن کےعلاقے میں، جنوب تک اپنے مشن کو محدود کر دیا۔

سپریم کورٹ ،نیب قانون میں ترامیم کیخلاف عمران خان کی درخواست پرہوئی سماعت

 

پینٹاگون کے ترجمان بریگیڈیئر جنرل پیٹ رائڈر نےسی این این کو بتایا کہ "امریکہ کا یوکرین کے ساتھ متعدد سطحوں پر معمول کے مطابق ملٹری ٹو ملٹری ڈائیلاگ ہے۔ ہم ان مصروفیات کی تفصیلات پر کوئی تبصرہ نہیں کریں گے۔عام طورپرہم یوکرین کے باشندوں کو معلومات فراہم کرتے ہیں تاکہ انہیں بہتر طور پر سمجھنے میں مدد ملے۔ وہ خطرات کا سامنا کرتے ہیں اور روسی جارحیت کے خلاف اپنے ملک کا دفاع کرتے ہیں۔ بالآخر، یوکرینی اپنی کارروائیوں کے حتمی فیصلے کر رہے ہیں۔”

دنیا میں تیل کی قیمت گررہی جبکہ حکومت مہنگا کررہی. شیخ رشید

حکام کا کہنا ہے کہ انہیں یقین ہے کہ اب یوکرین اور روسی فوجوں کے درمیان برابری بڑھ گئی ہے۔ لیکن مغربی حکام نوزائیدہ یوکرائنی آپریشن کو – جو پیر کو جنوبی صوبے خرسن میں شروع ہوا تھا – کو ایک حقیقی "جوابی کارروائی” کا نام دینے سے ہچکچا رہے ہیں۔

بارشوں اور سیلاب سےسندھ میں 100کلو میٹر چوڑی جھیل وجود میں آگئی،ناسا نے تصویر…

تازہ ترین انٹیلی جنس سے واقف ذرائع نے سی این این کو بتایا کہ یوکرین کے کھوئے ہوئے علاقے کو دوبارہ حاصل کرنے میں کتنا کامیاب ہونے کا امکان ہے یہ ایک کھلا سوال ہے۔ یوکرائنی حکام پہلے ہی نوٹ کر چکے ہیں کہ یہ حملہ ممکنہ طور پر ایک سست کارروائی ہو گی، اور سزا کے طور پر سردی کا موسم آنے والا ہے اور پھر موسم بہار کی ابتدائی کیچڑ، یہ دونوں لڑائی کو روکنے پر مجبور کر سکتے ہیں۔