fbpx

ریستورانٹ میں کھانے کے دوران سیپی سے نایاب موتی برآمد

امریکا : پنسلوانیا کے ایک شخص اپنے اہلِ خانہ کے ساتھ سی فوڈ کھا رہا تھا کہ جب اس نے کھانے کے لیے سیپی کھولی تو اس میں کیڑے کی بجائے ایک نایاب موتی برآمد ہوا۔

باغی ٹی وی : 37 سالہ سکاٹ ایورلینڈ میں اپنی بیوی اور دو بچوں کے ساتھ ریہوبوتھ بیچ میں سالٹ ایئر نامی ایک ریستوران میں گئے جہاں انہوں نے سیپی اور صدفوں کا آرڈر بھی دیا۔

درخت جس کے پاس جانے سے 5 ہزار ڈالر جرمانہ اور 6 ماہ قید کی سزا ہو سکتی ہے

ان میں سے جب ایک سیپی کھولی گئی تو اس میں ایک غیرمعمولی موتی برآمد ہوا جو اپنی بنفشی رنگت کی وجہ سے نایاب ترین موتی ہوتا ہے۔

پہلے ان کی بیگم سمجھی کہ شاید یہ گول ٹافی یا کوئی کوئی اور شے ہیں اس کے علاوہ دونوں کا خیال تھا کہ شاید بیرا کوئی شے گراگیا ہے لیکن بعد میں معلوم ہوا کہ یہ ایک سچا موتی ہے۔

امریکا: خطرناک برمیز سانپوں کے شکار کا سالانہ ایونٹ

ریستوران انتظامیہ نے کہا کہ اگرچہ یہ ایک نایاب عمل ہے لیکن سال میں ایک دو مرتبہ ایسے واقعات پیش آتے ہیں جب سیپ سے موتی برآبد ہوت ہیں۔ تاہم انتظامیہ نے بتایا کہ یہ ایک مہنگا تحفہ بھی ہوسکتا ہے۔

پر ل سورس کے مطابق ان کی قیمت ہزاروں ڈالر ہو سکتی ہے، پوچھ گچھ کے بعد پتہ چلا کہ جامنی موتی کی مارکیٹ قیمت 16,000 امریکی ڈالر تک ہے،

وادی کیلاش کی مخصوص رسومات

سکاٹ ایورلینڈ نے انکشاف کیا میں ہمیشہ سوچتا تھا کہ موتی سیپوں سے پیدا ہوتے ہیں، اور پہلے میں نے سوچا کہ جب شیف کھانا پکا رہا تھا، تو وہ حادثاتی طور پر کینڈی یا موتیوں میں گر گیا ہو ، اورخولوں پر موجود ڈینٹوں کا موازنہ کرتے ہوئے حساس ہوا کہ وہ قدرتی موتی تھے۔

برطانیہ میں مہنگائی کی بلند ترین شرح،تنخواہوں میں اضافے کیلئے پورٹ ملازمین نے ہڑتال کردی

کھانے کا آرڈر دیتے وقت انہوں نے کلرک کو کلم ایپیٹائزر یعنی سیپی پر کالی مرچ نہ لگانے کی ہدایت کی تھی، لیکن اسٹور پھر بھی بھول گیا، اصل میں کھانا واپس کرنا چاہتا تھا، لیکن انہوں نے ارادہ ملتوی کرتے ہوئے واپس نہیں کیا انہیں موتی تلاش کرنے کا موقع ملا۔

انٹرنیشنل جیمولوجیکل ایسوسی ایشن نے نشاندہی کی کہ قدرتی موتی انتہائی نایاب ہوتے ہیں، خاص طور پر کلیموں میں پائے جاتے ہیں، قیمت کا انحصار سائز، شکل، معیار اور رنگ پر ہوتا ہے، اگر یہ گولڈن، گلابی، نیلا، بھورا یا جامنی اور دیگر نایاب قسموں پر ہے-

کربلا میں لینڈ سلائیڈنگ، ایک خاتون سمیت 4 افراد جاں بحق