fbpx

رومانوی رشتوں سے جمائما کا اعتماد اٹھ گیا.پاکستان کیوں چھوڑا،بتا دیا

رومانوی رشتوں سے جمائما کا اعتماد اٹھ گیا

وزیراعظم عمران خان کی سابق اہلیہ جمائما خان نے کہا کہ پاکستان سے واپس آنے کے بعد ان کا ماننا ہے کہ ارینجڈ میرج ، رومانوی رشتوں سے زیادہ کامیاب ہوتی ہیں

جمائما خان نے برطانوی اخبار دی ایوننگ سٹیڈرڈ کے ساتھ اپنے آئندہ آنے والے شو ’دی امپیچمنٹ‘ کے بارے میں بات کرتے ہوئے اپنی نجی زندگی کے بارے میں بات کی۔ جمائما خان نے اپنے انٹرویو میں ارینجڈ میرج کے فائدے بتائے کہا کہ جب وہ پاکستان میں تھیں تو ارینجڈ شادیاں کرواتی تھی۔ اور ان کے شوہر کے دوستوں کے بچے کہتے تھے کہ وہ ارینجڈ میرج کرنے کو تیار ہیں لیکن اس میں جمائما کا شامل ہونا ضروری ہے۔

اپنے انٹرویو میں وزیراعظم عمران خان کی سابقہ اہلیہ کا کہنا تھا کہ وہ جانتی ہیں کہ جبری شادی ایک مکمل طور پر مختلف چیز ہے۔ لیکن انہوں نے ‘اسسٹڈ میرج’ کو کامیاب ہوتے دیکھا ہے۔جمائما خان کا کہنا تھا کہ جب وہ پاکستان گئی تھیں تب وہ ارینجڈ میرج کو پرانا اور پاگلوں والا خیال سمجھتی تھیں، اور رومانوی رشتوں پر ہی یقین رکھتی تھیں، لیکن 10 سال پاکستان میں رہنے کے بعد جب برطانیہ واپس لوٹیں تو انہیں اریجنڈ میرج میں کچھ فوائد نظر آئے۔وزیراعظم عمران خان کی سابق اہلیہ جمائما خان نے انٹرویو میں اپنے پاکستان چھوڑنے کی وجہ بھی بتائی ، انہوں نے دعویٰ کیا ہے کہ انھیں پاکستان اس لیے چھوڑنا پڑا تھا کیونکہ ان کے خلاف سیاسی بنیادوں پر کیس بنائے جا رہے تھے اور انھیں عمران خان کو نشانہ بنانے کے لیے استعمال کیا جا رہا تھا۔

جمائما نے کہا کہ ان کی شادی اپنے سے کافی بڑی عمر کے شخص سے ہوئی تھی۔ جو کہ سیاسی طور پر طاقتور تھا، اور اسے نقصان پہنچانے کے لیے مجھے ٹارگٹ کیا جارہا تھا۔ انہوں نے بتایا کہ انہیں سیاسی بنیادوں پر جیل کی دھمکی بھی دی گئی تھی۔ ان کی شادی اپنے سے کافی بڑی عمر کے شخص سے ہوئی تھی۔ جو کہ سیاسی طور پر طاقتور تھا، اور اسے نقصان پہنچانے کے لیے مجھے ٹارگٹ کیا جارہا تھا۔

ایسی کوئی اداکارہ نہیں جو مجھے فیشن میں ٹکر دے سکے نوشین شاہ

100 بااثر شخصیات کی فہرست جاری،کوئی پاکستانی شامل نہیں، ملا عبدالغنی برادر موجود

جاوید اختر ہتک عزت کیس :کنگنا رناوت کے وارنٹ گرفتاری جاری ہونے کا امکان

جوان رہنے کے لئے انیل کپور پر سانپ کا خون پینے کا الزام

مریم نواز کا بچوں سے متعلق بیان:عمران خان کی سابقہ اہلیہ جمائما بھی چُپ نہ رہ سکیں

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!