fbpx

رونالڈو سعودی فٹبال کلب النصر میں شامل توبیٹے نےعلیحدگی اختیارکرلی

ریاض:اسٹار فٹبالر کرسٹیانو رونالڈو سعودی عرب کے فٹبال کلب النصر کی ٹیم میں شامل ہو گئے ہیں۔غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق سعودی کلب النصر نے ٹویٹر پر ایک تصویر پوسٹ کی ہے، جس میں رونالڈو ٹیم کی جرسی پکڑے ہوئے ہیں۔

النصر نے رونالڈو کی تصویر کے ساتھ ہی لکھا ہے کہ ایک نئی تاریخ رقم کی جا رہی ہے، یہ ایک ایسا معاہدہ ہے جو ناصرف ہمارے کلب بلکہ ہماری لیگ، ہماری قوم اور آنے والی نسلوں، لڑکے اور لڑکیوں کو بھی مزید کامیابی حاصل کرنے کی ترغیب دے گا۔

معاہدے کے مطابق 37 سالہ کرسٹیانو رونالڈو جون 2025 تک النصر کلب کی جانب سے میدان میں اتریں گے جب کہ دہائی کے آخر تک کلب کے برانڈ امبیسیڈر کے فرائض سر انجام ساتھ کھیلنے کے ایک معاہدے پر دستخط کیے ہیں۔

النصر کلب اور رونالڈو کے درمیان معاہدے کی سالانہ مالیت 20 کروڑ ڈالر کے قریب بتائی جارہی ہے۔رونالڈو نے 2009 سے 2018 تک ریئل میڈرڈ کے لیے کھیلتے ہوئے کلب کو 2 لا لیگا ٹائٹلز، 2 ہسپانوی کپ، 4 چیمپئنز لیگ ٹائٹل، اور تین کلب ورلڈ کپ جتوائے ہیں۔

پی سی بی میں کمان کی تبدیلی؛ عامر جلد ریٹائرمنٹ واپس لے سکتے ہیں، ذرائع

دوسری طرف اس سے پہلے سٹار فٹبالر کرسٹیانو رونالڈو کے بعد ان کےصاحبزادے رونالڈو جونیئر نے بھی انگلش فٹبال کلب مانچسٹر یونائیٹڈ سے اپنی راہیں جدا کر لیں ۔

فیفا ورلڈ‌کپ: لیونل میسی کے کمرے کو میوزیم میں تبدیل کرنے کا فیصلہ

 

 

کرسٹیانو رونالڈو نے ایک انٹرویو کے دوران مانچسٹر کلب پر تنقید کی تھی اور کہا تھا کہ میرے دل میں کلب کے مینجر کے لئے کوئی عزت نہیں ، اس فیصلے کے بعد کرسٹیانو رونالڈو نے انگلش فٹ بال کلب سے علیحدگی اختیار کرلی تھی جبکہ رونالڈو کے بیٹے اسی کلب سے تربیت لے رہے تھے مگر اب رونالڈو جونیئر نے بھی کلب کو خیرباد کہہ دیا ہے ۔

کراچی ٹیسٹ؛ پاکستان نے دوسری اننگز میں 3 وکٹوں کے نقصان پر 82 رنز بنا لئے

یہ بھی اطلاعات موصول ہوئی ہیں کہ رونالدو جونیئر نے ہسپانوی کلب ریال میڈرڈ کی اکیڈمی کو جوائن کرلیا ہے۔ رونالڈو جونیئر ریال میڈرڈ کی انڈر 14 لیول کی ٹیم کے 20 مقابلوں میں شرکت کر کے 50 گول کر چکے ہیں ۔