کیا واقعی رونالڈو نے مراکش زلزلہ متاثرین کیلئے اپنا لگژری ہوٹل کھول دیا؟

زلزلے میں مہلوکین کی تعداد بڑھ کر 2,012 ہو گئی
0
38

مراکش میں جمعےکی رات 6.8 شدت کا زلزلہ آیا تھا جس کے بعد سے اب تک ہلاکتوں کی تعداد 2100 تک پہنچ گئی ہے جبکہ زلزلے سے زخمیوں کی تعداد 2059 ہے، رپورٹس کے مطابق رونالڈو نے مراکش میں اپنا لگژری ہوٹل زلزلہ متاثرین کیلئے کھول دیا اور مراکش شہر میں رونالڈو کا لگژری ہوٹل زلزلہ متاثرین کوپناہ فراہم کر رہا ہے۔

رونالڈو کا ہوٹل 4 اسٹار ہے جس میں سوئمنگ پول، فٹنس سینٹر اور ریسٹورنٹ کی سہولیات بھی موجود ہیں۔ عالمی شہرت یافتہ فٹ بال اسٹارکرسٹیانو رونالڈو نے اپنے انسٹاگرام پر مراکش میں 6.8 شدت کے تباہ کن زلزلے کے متاثرین کے لیے ایک جذباتی پیغام شیئر کیا ہے۔زلزلے میں مرنے والوں اور زخمیوں کی تعداد دو، دوہزار سے بڑھ گئی ہے، سعودی عرب کے کلب النصر کے کھلاڑی رونالڈو نے کہا کہ میں مراکش میں آنے والے زلزلے میں ہلاک شدگان کے اہل خانہ اور دوستوں کے ساتھ گہری تعزیت کا اظہار کرتا ہوں۔ فٹ بال اسٹار نے اپنی انسٹاگرام اسٹوری پر کہا کہ اس مشکل وقت میں، مَیں مراکش میں سب کے لیے محبت اور دعائیں بھیج رہا ہوں۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
ایشیا کپ:پاک بھارت میچ بارش کے باعث روک دیا گیا
ایرانی تیل کی اسمگلنگ میں ملوث سیاستدانوں کی تفصیلات سامنے آ گئیں
ٹریفک حادثہ؛ چیئرمین میونسپل کمیٹی ژوب سمیت 4 افراد جاں بحق
چترال اور سون میں سات دہشتگرد ہلاک جبکہ چھ زخمی. آئی ایس پی آر
جبکہ ہفتے کے روز یہ اطلاعات سامنے آئی تھیں کہ رونالڈو نے زلزلے کے نتیجے میں بے گھر ہونے والے افراد کو پناہ دینے کے لیے مراکش شہر میں واقع اپنا ہوٹل پیستانا سی آر سیون کھول دیا لیکن عالمی ادارے کے مطابق ان اطلاعات میں کوئی صداقت نہیں ہے اور مراکش کے سرکاری ٹیلی ویژن نے اتوار کی صبح وزارت داخلہ کے حوالے سے بتایا کہ جمعہ کی شب آنے والے زلزلے میں مہلوکین کی تعداد بڑھ کر 2,012 ہو گئی ہے۔ زخمیوں کی تعداد 2059 ہوگئی ہے۔ان میں سے 1404 کی حالت تشویش ناک ہے جبکہ متاثرہ علاقوں میں امدادی سرگرمیاں جاری ہیں۔

Leave a reply