چونکا دینے والے راؤنڈ میں ڈی کیو نے سب سے مضبوط خاتون کو گھر بھیج دیا

0
34

اس ہفتہ کے روز ‘چیلنج’ کے ایپی سوڈ کے دوران ٹیم امریکہ کے مابین معاملات گرم ہوجاتے ہیں اور آخر میں ، کھیل کے مضبوط ترین کھلاڑیوں میں سے ایک کو گھر بھیج دیا جاتا ہے۔

18 ستمبر کا چیلنج کا واقعہ: جنگ 2 آف ورلڈز کا آغاز ویس کو وطن بھیجنے کے بعد ہوا ، جو اس کی اپنی ٹیم کے ممبروں ، لارنل اور جوش کے بعد ہوا ، اور اس نے اسے خاتمے میں ووٹ دیا۔ اب ، لوریل کا ہدف ہے کہ وہ ویس اتحاد کے دوسرے ممبران C کارا ماریا ، پاولی ، کام ، ایشلے اور [ننجا] نٹالی کو ایک ایک کرکے منتخب کریں۔ اس ہفتے کے چیلنج کے تحت ہر کھلاڑی کو ایک بہت بڑی پہاڑی پر دوڑتے ہوئے اوشیشوں کو سب سے اوپر منتقل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ تاہم ، جبکہ ایک ٹیم جرم میں ہے اور اپنے اوشیشوں کو چلارہی ہے ، دوسری دفاع پر ہے ، جہاں وہ مختلف چیزوں کو استعمال کرنے کی کوشش کرتے ہیں اور اپنے مخالفین کو ان کے اوشیشوں کو چھوڑنے کے ، شروع کرنے کے لئے۔

ابھی تک ٹیم امریکی غالب رہی ہے ، لیکن لارنل اور اس کے اہم حلیف جانی کیلے کا اس کو تبدیل کرنے کا منصوبہ ہے۔ وہ دراصل چیلنج پھینکنا چاہتے ہیں تاکہ ان کی ٹیم کو کم از کم ایک شخص کو ووٹ ڈالنا پڑے گا۔ جانی جان بوجھ کر اپنی اوشیشوں کو گراتا ہے ، پھر ایشلے میں ٹکرا جاتا ہے تاکہ وہ اس کا قطرہ چھوڑ دے۔ وہ آزاد ہے اور اس پر اڑا رہی ہے ، اور چیلنج سے دستبردار ہوگئی۔ ٹیم۔ امریکہ چھوڑ دیتا ہے ، خود بخود امریکی فتح حاصل کرتا ہے۔

ٹیم امریکہ کو اپنے آپ کو آمادہ کرنے میں دیر نہیں لگتی ، حالانکہ ، ان کے لئے یہ فیصلہ کرنا آسان نہیں ہے کہ ٹریبونل کون تشکیل دے گا۔ ٹیم وسیع بحث کے بعد ، ٹی جے لاوین کا کہنا ہے کہ کھلاڑیوں کو اسپیکر پر ووٹ دینا پڑے گا ، اور ووٹ ڈی اور کِل کو آتا ہے۔ سی.ٹی. ووٹ ڈالنے اور ٹائی توڑنے والا آخری انتخاب ہے۔ چونکہ C.T کی امریکی ٹیم کے کارا کے ساتھ دوستانہ ہے ، اور وہ جانتے ہیں کہ کائل یقینی طور پر کارا کو ووٹ دیں گے ، لہذا انہوں نے ڈی کا انتخاب کیا۔ ڈی نے ادریس اور جورجیا کو اپنا ساتھی ٹریبونل ممبر منتخب کیا ، کیوں کہ وہ دونوں ہی خاتمے میں ہیں اور وہ سمجھتی ہیں کہ وہ اس جگہ کے مستحق ہیں۔

ووٹ ڈالنے سے پہلے ، لارنل ایشلے کو اپنے اتحاد کا آغاز کرنے اور لورل / جانی اتحاد کے ساتھ ووٹ دینے کے لئے راضی کرتی ہے۔ لارنل وعدہ کرتی ہے کہ اگر وہ راضی ہوجائے تو ایشلے کو ووٹ ڈالنے سے بچائیں گے۔ ووٹ میں لاریل اور ویس اتحاد کے مابین گرما گرم بحث کے بعد ، ایشلے لاریل کے ساتھ چپک گئے ، اور ننجا نٹالی کو ووٹ دیا گیا۔

نٹالی لارنل کے خلاف جانا چاہتا ہے ، اور ڈی اپنی خواہش کو قبول کرنا چاہتا ہے۔ تاہم ، جارجیا ہچکچاہٹ کا شکار ہے – وہ لوریل کو ووٹ ڈالنا نہیں چاہتی ہے ، اور اس کے بجائے کارا ماریا کو ختم کرنا دیکھے گی۔ پرویننگ گراؤنڈ میں ، جارجیا لارنل کے لئے جاتا ہے ، لیکن ادریس اور ڈی نے لوریل کو بھیج دیا ، لہذا یہ لارنس بمقابلہ ننجا چیلنج ہے۔

Leave a reply