fbpx

روزانہ 500 گرام ریت کھانے والی 80 سالہ خاتون

بھارت کی ریاست اپردیش کے شہر ورنیسا سے تعلق رکھنے والی 80 سالہ بزرگ خاتون روزانہ 500 گرام ریت کھاتی ہیں-

باغی ٹی وی : بھارتی خبر رساں ادارے "انڈیا ٹو ڈے” کے مطابق کسواتی دیوی 40 سال سے روزانہ ریت کھا رہی ہیں، انہوں نے 18 سال کی عمر میں ڈاکٹر کی ہدایت پر ریت کھانا شروع کی جس کے بعد انہیں اسکی لت پڑ گئی۔

کسواتی دیوی نے بھارتی میڈیا سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ پہلے وہ ایک خاص پودے کی خاک کھاتی تھیں تاہم بعد میں انہیں ریت کھانے کی عادت پڑ گئی انہوں نے 20 سال کی عمر سے ریت کھانا شروع کی تھی۔

فرانس: معمر شخص کے گھر سے 100 بلیوں کی لاشیں، گلہریوں اور چوہوں کی باقیات برآمد


ایک سوال کے جواب میں بزرگ خاتون نے بتایا کہ مجھے سب منع کرتے ہیں تاہم میں کسی کی نہیں سنتی کیا آپ کو ریت کھانے کے بعد کسی دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے؟ کے سوال پر انہوں نے بتایا کہ نہیں مجھے کوئی مسئلہ نہیں ہوتا، اگر میں ریت نہ کھاؤں تو مجھے نیند ہی نہیں آتی 80 سال کی عمر میں بھی میری نظر بالکل ٹھیک ہے جبکہ ریت کھانے سے قبل وہ خاک کھایا کرتی تھیں۔

انڈیا ٹوڈے کے مطابق بزرگ خاتون کے بیٹے نے اس حوالے سے بتایا کہ وہ اپنی والدہ کو ریت کھانے سے منع کرتے ہیں تاہم وہ ان کی نہیں سنتی انہوں نے بتایا کہ ان کا بیٹا اپنی دادی کے لیے ریت چھان کر لاتا ہے تاکہ وہ اسے آسانی سے کھا سکیں۔

خاتون کے بیٹنے کے مطابق ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ ان کی والدہ بالکل تندرست ہیں اور انہیں کسی بھی قسم کی کوئی بیماری لاحق نہیں بلکہ ان کی والدہ کا اپنا پولٹری فارم ہے اور وہ زراعت بھی کرتی ہیں۔

دنیا کی طویل القامت خاتون انتقال کر گئیں

بزرگ خاتون کے بیان کی روشنی میں اندازہ لگایا جائے تو وہ گزشتہ 62 سال سے روزانہ آدھا کلو ریت کھا رہی ہیں جو مجموعی طور پر 404 ٹن ریت بنتی ہے۔