fbpx

روس صدی سے زائد عرصےمیں پہلی بارغیر ملکی قرضوں میں ڈیفالٹ قرار

ریٹنگ ایجنسی موڈیز نے روس کو ڈیفالٹ قرار دے دیا،

باغی ٹی وی : ” ماسکو ٹائمز” کے مطابق موڈیز ریٹنگ ایجنسی نے تصدیق کی ہے کہ روس صدی سے زائد عرصے میں پہلی بار غیر ملکی قرضوں میں ڈیفالٹ ہوا، ماسکو نے غیرملکی قرضوں کی آخری تاریخ گزر جانے کے باوجود ادائیگی نہیں کی،روس کیلئے سو ملین ڈالر کے 2 بانڈز پر واجب الادا رقم کی آخری تاریخ 27 مئی تھی-

موڈیز نے پیر کے آخر میں ایک بیان میں کہا کہ "چھوٹ جانے والی کوپن کی ادائیگی ڈیفالٹ ہے۔

سعودی عرب سفارتی مذاکرات کی بحالی کا خواہش مند ہے،ایران کا دعویٰ

ماسکو ٹائمز نے بلوم برگ کے حوالے سے بتایا کہ اتوار کی شام تقریباً 100 ملین ڈالر سود پر رعایتی مدت ختم ہونے کے بعد روس نے اپنے غیر ملکی قرضے میں ڈیفالٹ کیا ہے، جو 1918 میں بالشویک انقلاب کے بعد اس طرح کا پہلا ڈیفالٹ ہوگا۔

کریملن نے پیر کو اپنے بیرونی قرضوں میں نادہندہ ہونے کی خبروں کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ ادائیگی مئی میں غیر ملکی کرنسی میں کی گئی تھی۔

کریملن کے ترجمان دمتری پیسکوف نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ "حقیقت یہ ہے کہ فنڈز وصول کنندگان کو منتقل نہیں کیے گئے ہیں، یہ ہمارا مسئلہ نہیں ہے۔”

موڈیز کے تجزیہ کاروں نے پیش گوئی کی ہے کہ روس مزید غیر ملکی قرضوں پر ڈیفالٹ کرے گا۔

موڈیز نے بیان میں کہا کہ "مستقبل میں کوپن کی ادائیگیوں پر مزید ڈیفالٹس کا امکان ہے۔”

ایسوسی ایٹڈ پریس کے مطابق، درجہ بندی کرنے والی ایجنسیاں جو روس کے یوکرین پر حملہ کرنے کے بعد اس سے دستبردار ہوگئیں – یا عدالتیں وہ ادارے ہیں جو عام طور پر مغربی مالیاتی منڈیوں میں ڈیفالٹ کا اعلان کرتے ہیں۔

تجزیہ کاروں نے خبر رساں ایجنسی کو بتایا کہ وہ روسی معیشت پر بہت کم قلیل مدتی اثرات دیکھ رہے ہیں، جو مغربی پابندیوں کو کچلنے کے باوجود توانائی کی برآمدات سے جاری ہے۔

اور اگرچہ اس کی لہر کا اثر 1998 کے مقابلے میں زیادہ محدود ہو سکتا ہےجب روس کومعاشی تباہی کے دوران سرکاری اور نجی قرضوں پر ڈیفالٹ کا سامنا کرنا پڑا، عالمی قرضوں کی منڈی میں کم خطرناک اقدام کرنے کے لیے سرمایہ کاروں پر دباؤ دیگر ابھرتی ہوئی معیشتوں کو ڈیفالٹ کا اعلان کرنے پر مجبور کر سکتا ہے۔

اے پی نے کہا کہ طویل مدتی، روس کو ڈیفالٹ قرار دیے جانے کے بعد بین الاقوامی سطح پر دوبارہ قرض لینا شروع کرنے میں برسوں لگیں گے۔

روس کے ڈیفالٹ کو بڑی حد تک عالمی مالیاتی نظام سے اس کی تنہائی کی علامت کے طور پر بیان کیا جاتا ہے اور یوکرین پر اس کے حملے کے لیے مغربی پابندیوں کے نتیجے میں بین الاقوامی تجارتی اور مالیاتی تعلقات میں خلل پڑتا ہے-

امریکا میں ٹرک سے 46 افراد کی لاشیں برآمد