fbpx

روس سے تجارت، امریکا کی ترکیہ پرپابندیاں عائد کرنے کی دھمکی

روس اور ترکیہ کے درمیان تجارت میں مئی اورجولائی میں گزشتہ سال کے مقابلے میں 50 فیصد اضافہ ہوا

امریکا نے روس سے تجارتی تعلقات رکھنے کی صورت میں ترکیہ پر پابندیاں عائد کرنے کی دھمکی دے دی۔

باغی ٹی وی : غیرملکی میڈیا کے مطابق امریکی وزارت خزانہ کی جانب سے ترکیہ کی بڑی کاروباری شخصیات اور اداروں کو ایک خط بھیجا گیا ہے جس میں روس سے تجارت کرنے پرپابندیاں عائد کرنے کی دھمکی دی گئی ہے۔

امریکا کی یوکرین کیلئے مزید 3 ارب ڈالر کی فوجی امداد

رپورٹ کے مطابق ترکیہ کی کاروباری شخصیات نے خط ملنے کی تصدیق کی ہے۔

رواں ماہ کے آغاز میں ترکیہ کے صدر رجب طیب اردوان اور ان کے روسی ہم منصب ولا دیمیرپیوٹن نے ایک ملاقات کے دوران دوطرفہ معاشی تعاون بڑھانے پر اتفاق کیا تھا۔

ترکیہ کے سرکاری اعداد وشمار کے مطابق روس اور ترکیہ کے درمیان تجارت میں مئی اورجولائی میں گزشتہ سال کے مقابلے میں 50 فیصد اضافہ ہوا۔

امریکی ڈپٹی وزیرخزانہ نے جون میں ترکیہ کا دورہ کیا تھا اور حکام کو روس سے تجارتی روابط رکھنے پر پابندیاں لگانے سے متعلق خبردار کیا تھا۔

امریکی پارلیمانی اسپیکر نینسی پیلوسی کے شوہر کو پانچ دن جیل کی سزا

ترکی کی طرف سے روسی تیل کی درآمد میں اضافہ ہو رہا ہے اور دونوں فریق کریملن سے منسلک گیز پروم کے ذریعے برآمد کی جانے والی قدرتی گیس کے لیے روبل کی ادائیگیوں پر منتقلی پر رضامند ہو گئے ہیں۔

امریکی نائب وزیر خزانہ والی اڈیمو نے جون میں انقرہ اور استنبول کا غیر معمولی دورہ کیا تاکہ واشنگٹن کی اس تشویش کا اظہار کیا جا سکے کہ روسی تاجروں اور بڑے کاروباری ادارے مغربی پابندیوں سے بچنے کے لیے ترک اداروں کو استعمال کر رہے ہیں۔

نیٹو کے رکن ترکی نے ماسکو اور کیف دونوں کے ساتھ اچھی شرائط پر اس تنازعہ میں غیر جانبدار رہنے کی کوشش کی ہے اور بین الاقوامی پابندیوں کی حکومت میں شامل ہونے سے انکار کر دیا ہے۔

رہائش گاہ پر چھاپہ ، ڈونلڈ ٹرمپ نے محکمہ انصاف پر مقدمہ دائر کردیا