fbpx

روسی میں تباہ شدہ دنیا کے سب سے بڑے طیارے کی دوبارہ تعمیر کا فیصلہ

کیف: روسی حملے میں تباہ ہونے والا دنیا کا سب سے بڑا مسافر بردار طیارہ اب دوبارہ بنایا جائے گا،این اے 255 نامی یہ ہوائی جہاز یوکرین پر روسی حملے کے دوران اسوقت تباہ ہوگیا تھا جب اس کی تعمیر جاری تھی۔

باغی ٹی وی : اس سال فروری میں کیو شہر کے ہینگر میں زیرِ تعمیر اینتونوف اے این 225 طیارہ روسی بمباری سے تباہ ہوگیا تھا، لیکن اس کی کمپنی نے ہار نہ مانتے ہوئے دنیا کے سب سے بڑے کمرشل مسافر بردار طیارے کی دوبارہ تعمیر کا عزم کیا ہے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ اسے دوبارہ بنانے پر باقاعدہ کام شروع ہوچکا ہے۔

یورپی یونین نے ایرانی وزیرداخلہ، سرکاری ٹی وی سمیت 29 شخصیات اور اداروں پر…

اس جہاز کا نام ’مرییا‘ رکھا گیا جس کے یوکرینی زبان میں ’خواب‘ کے معنی ہیں۔ 1980 کے عشرے میں اسے روسی خلائی شٹل کے لیے بنایا گیا تھا۔ اس کی لمبائی 84 میٹر تھی اور یہ دنیا کا سب سے وزنی طیارہ بھی تھا۔

یہ دنیا کا سب سے بڑا کارگو ٹرانسپورٹر تھا، جس میں بوئنگ 747 کے مقابلے میں تقریباً دوگنا ہولڈ صلاحیت تھی، جس نے خود ساختہ ایویجیکس میں کلٹ کا درجہ حاصل کیا اس میں کسی بھی مکمل طور پر چلنے والے ہوائی جہاز کے پروں کی لمبائی سب سے زیادہ ہے۔ آج تک، یہ اب تک بنایا گیا سب سے بھاری طیارہ ہے۔

انسانوں کا کسی ایلین تہذیب کو دریافت کرنے کا امکان نہیں،ناسا

اس سال 27 فروری کو روسی حملے میں یہ جہاز تباہ ہوگیا جس کی ناک بری طرح تباہ ہوچکی ہے تاہم اپریل تک اس پر مزید بم گرے اور وہ مکمل طور پر برباد ہوگیا۔ اس کے انجن اور بازوؤں کو بھی شدید نقصان پہنچا تاہم پچھلا حصہ محفوظ رہا۔ تاہم اس موقع پر این اے 255 کی بحالی پر 50 کروڑ ڈالر کی رقم خرچ ہوگی کیونکہ اس کے 30 فیصد پرزے مکمل طور پر تباہ ہوچکے ہیں۔

یوکرین کے وزیر خارجہ دیمیٹرو کولیبا نے ٹویٹ کیا کہ روس نے ہمارے ‘مرییا’ کو تباہ کر دیا ہے لیکن وہ کبھی بھی ایک مضبوط، آزاد اور جمہوری یورپی ریاست کے ہمارے خواب کو تباہ نہیں کر سکے گا۔

اینٹونوف کمپنی نے اس وقت کہا تھا کہ وہ طیارے کی حالت کی تصدیق کرنے سے قاصر ہے تاہم، پیر کے روز، کمپنی نے ایک ٹویٹ میں اعلان کیا کہ تعمیر نو کا منصوبہ پہلے ہی شروع ہو چکا ہے، جس میں "ڈیزائن کا کام” شروع ہو چکا ہے۔ جبکہ اس نے مرمت کے اخراجات کا تخمینہ لگایا تھا، کمپنی نے "فتح کے بعد” مزید معلومات کا وعدہ کرتے ہوئے اسے دوبارہ ہوا میں واپس لانے کے لیے €500 ملین ($502 ملین) سے زیادہ کے بل کی پیش گوئی کی۔

اس نے اعلان کیا کہ کمپنی کے پاس پہلے سے ہی تقریباً 30 فیصد اجزاء ہیں جو ایک نیا طیارہ بنانے کے لیے درکار ہیں۔

یوکرین پر میزائل حملوں کے دوران پولینڈ کے اندر بھی ایک میزائل دھماکہ ،دو افراد…

اصل میں، یوکرین کی ریاستی دفاعی کمپنی یوکروبورون پروم، جو انتونوف کا انتظام کرتی ہے، نے ایک بیان جاری کیا تھا جس میں بحالی کا تخمینہ 3 بلین ڈالر سے زیادہ تھا جو اس نے روس کو ادا کرنے کا وعدہ کیا تھا۔ اس وقت کہا گیا کہ دوبارہ تعمیر میں کم از کم پانچ سال لگیں گے۔

تاہم یوکرین روس جنگ اور شدید مالی مشکلات کی وجہ سے کمپنی نے عالمی اداروں سے مالی مدد کی اپیل بھی کی ہے۔