fbpx

صبا قمر کو سالگرہ پرمبارکباد اور نیک تمناؤں کی بجائے سوشل میڈیا صارفین کی شدید تنقید کا سامنا

پاکستان شوبز انڈسٹری کی نامور اداکارہ و ماڈل صبا قمر کو گزشتہ روز منائی گئی اپنی سالگرہ پر نامناسب لباس پہننے کے سبب مبارکباد اور نیک تمناؤں کے بجائے صارفین کی شدید تنقید کا سامنا کرنا پڑگیا۔

باغی ٹی وی : اداکارہ صبا قمر اپنی سالگرہ کے موقع پر بھی سوشل میڈیا صارفین کی تنقید سے بچ نہ سکیں۔ جس کی بنیادی وجہ اُن کا نا مناسب لباس تھا جوکہ سوشل میڈیا صارفین کو ایک آنکھ نہ بھایا۔

صبا قمر نے پیر کو اپنی 37 ویں سالگرہ منائی جس کے لیے اُن کے دوستوں نے مقامی ہوٹل میں اُن کے لیے سرپرائز پارٹی کا بندوبست کیا۔ تقریب میں شوبز سے وابستہ فن کاروں نے بھی شرکت کی۔

اداکارہ صبا قمر نے نیلے رنگ کا نامناسب لباس زیب تن کیا ہوا تھا جس پر سوشل میڈیا صارفین آگ بگولا ہوگئے اور انہیں شدید تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے ان لئے ہدایت کی دعا کی-ایک صارف نے سالگرہ پر گیدرنگ پر سوال اٹھاتے ہوئے کہا کہ اب کورونا کہاں ہے ایک نے کہا کہ یہی لوگ رمضان میں ہمیں درس دے رہے ہوں گے-

واضح رہے کہ خوبرو پاکستانی اداکارہ نے ٹی وی اور ڈراموں میں اپنی اداکاری کا آغاز ’میں عورت ہوں‘ سے کیا تھا۔ صبا قمر پاکستانی فلم انڈسٹری لالی ووڈ کے علاوہ بھارتی فلم انڈسٹری بالی ووڈ میں بھی اداکاری کے جوہر دکھا چکی ہیں۔

ہ گزشتہ برس گلوکار بلال سعید اور اداکارہ صبا قمر کا ایک ساتھ پہلا ویڈیو گانا ‘قبول ہے’ بھی ریلیز ہوا تھا جسے چند ہی گھنٹوں میں 2 لاکھ کے قریب بار دیکھا گیا جبکہ یہ گانا کافی متنازع کا شکار بھی رہا جبکہ بلال سعید اور صبا قمر کو متعدد مقدمات کا بھی سامنا کرنا پڑا-

‘قبول’ کے ذریعے صبا قمر نے میوزک گانوں کی ہدایت کاری میں بھی قدم رکھا تھا اس سے قبل وہ اپنے یوٹیوب چینلز پر مختصر ڈراموں کی ہدایات بھی دیتی رہی ہیں۔

صبا قمر نےاپنی نئی میوزک ویڈیو چنگاریاں کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کردیا

صبا قمر کی 37ویں سالگرہ کی تقریب کے سوشل میڈیا پر چرچے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.